Gå til innhold

Gamer.no: Irriterende "popup"-reklame


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

100% enig.

 

Så den for første gang nå nettopp og fikk litt sjokk, egentlig. Trodde det var bare fullstendig useriøse sider som benyttet seg av slik type reklame.

 

Blir dette vanlig dropper jeg lett gamer.no helt fra min daglige surferunde. Jeg skjønner at reklame er nødvendig, men slik reklame er rett og slett for irriterende =/

Endret av FaderullahDadullah
Lenke til kommentar

100% enig.

 

Så den for første gang nå nettopp og fikk litt sjokk, egentlig. Trodde det var bare fullstendig useriøse sider som benyttet seg av slik type reklame.

 

Blir dette vanlig dropper jeg lett gamer.no helt fra min daglige surferunde. Jeg skjønner at reklame er nødvendig, men slik reklame er rett og slett for irriterende =/

 

Hvis du ikke har sett den før nå, så kan det umulig være et problem? Da de har hatt det slik en stund.

 

Edit: My bad.. Tenkte på de som var på bakgrunnen, da jeg aldri har fått noe pop-up reklame :S

Endret av Turboleif
Lenke til kommentar

Denne reklamentypen (pop-up) vil etter all sannsynlighet være et engangstilfelle her på Gamer.no. Grunnen til at vi gjør dette nå er fordi våre annonseselgere har dobbeltbooket to "wallpaper"-kampanjer denne helgen.

 

De fleste slike annonsekampanjer er tidsbegrenset, og det å ligge ute i premierehelgen eller på lanseringsdagen er en essensiell del av kampanjen. Det er derfor veldig vanskelig å flytte en av dem til en annen dag.

 

Vi diskuterte lenge internt hvordan dette kunne løses, og konkluderte med at pop-up en akseptabel nødløsning fordi den kun vil vises én gang per session per dag denne helgen. Det betyr at den kun vises første gang man går inn på Gamer.no, deretter vises den ikke mer før man besøker oss på ny på et senere tidspunkt.

Lenke til kommentar

Den har dukket opp hver gang jeg har gått innpå siste timen nå. (3 ganger)

Har du på automatisk sletting av infokapsler (cookies) i nettleseren din?

Hvis du har det, så er dette årsaken til at den dukker opp flere ganger.

 

Hvis ikke kan du prøve å slette cookies manuelt og se om det blir noe bedre.

 

Hvis det fremdeles ikke hjelper hadde det vært fint om du kunne opplyse om hvilken nettleser du bruker og hvilket operativsystem. Det hadde hjulpet oss i å rette en eventuell feil

Lenke til kommentar

Jeg har hatt gamer.no som startside i flere år, men må innrømme at jeg er dritt lei etter en dag nå hvor den reklamen popper opp.

For min del så "krasjer" det fullstendig med gamer.no sin seriøsitet og gode artikkler.

Takk gud for Opera som blokkerer den i sin helhet.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...