Gå til innhold

SWG og support

Anbefalte innlegg

Har endelig fått bestilg SWG, og gleder meg til det kommer.. Under bestilling på gamestop står det at spillet kun er beregnet for Nord Amerika, og at Lucas Arts ikke vil gi support til kunder utenfor Nord Amerika. Hvis jeg da oppgir en .no mail addresse under registrering vil de da ikke svare på mailen hvis jeg trenger support? Noen med erfaring?

Kan selvfølgelig opprette en hotmail konto, men det greieste vil jo vært å bare ha min .no addresse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I tillegg har SOE egne chatkaneler for spella sine bygd inn i programmet du logger på med, hvor du som regel kan få kontakt med folk ansatt bare for moderering og kundebehandling.

Videre kan du også få disse folka til å hjelpe ingame (aldri prøvd sjøl, men sett dem i action en gang vet ikke hvor vanlig det er), og det er svært offisielt forum som dekker de fleste områder hvor du blant annet kan få hjelp fra andre spellere (men kunnskaps nivået er veldig varierende... som på alle forum.. ahem) og større problemer får som regel et svar fra sjefene sjøl der. For ikke nevne muligheten til å søke på det en sjøl sliter med og finne andres spørsmål&løsning på samme emne.

Lenke til kommentar
Har endelig fått bestilg SWG, og gleder meg til det kommer.. Under bestilling på gamestop står det at spillet kun er beregnet for Nord Amerika, og at Lucas Arts ikke vil gi support til kunder utenfor Nord Amerika. Hvis jeg da oppgir en .no mail addresse under registrering vil de da ikke svare på mailen hvis jeg trenger support? Noen med erfaring?

Kan selvfølgelig opprette en hotmail konto, men det greieste vil jo vært å bare ha min .no addresse.

Du kan også bruke forumene deres til å få hjelp. Men ikke si du er fra Norge.

Uansett - trokke du får no problemer.. Bare du bruker de siste driverne, og alt sånt. :)

PS - stikk innom www.swg-norway.com ... Norges største SWG Guild/PA :)

Sign deg opp på forumet hvis du vil..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...