Joachim_F Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Liker du å kjøre rundt i ring? Her er spillet for deg. Les hele saken Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Heihei. La oss ikke glemme at det er iallfall to baner som svinger begge veier i årets sesong! Lenke til kommentar
AdNox Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hvem i svarte kjøper et NASCAR spill knappe måneder etter GT5 har kommet ut? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Høres veldig interessant ut. Nei huff hvem vil kjøre rundt på en oval bane hele tiden, høres bare kjedelig ut. Lenke til kommentar
joyu12 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Kun to baner hvor jeg kan bruke mer enn to piltaster/svinge til venstre til rattet? Pass. Derimot hadde NASCAR funka mye bedre hvis alle förerne hadde vaert dritings. Selv om det hadde vaert nesten like lett fortsatt. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Misforstå meg rett; Ovalbaner har definitivt sin sjarm, og jeg satser på at skepsisen min til utviklerene fra tidligere er ubegrunnet. Kan bli bra! Det har et litt annet fokus enn tradisjonell europeisk racing, men du skal ikke avskrive ting med en gang :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå