Øystein W. Høie Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Setter ny rekord for 12-tommere med DVD. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg trur fortsatt Toshibas Portege R500 på 1 kg er den letteste. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 ToSHITba pc-er har jeg bare hatt negative erfaringer med. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Synes Panasonic er litt for grådige når de snakker så varmt og positivt om en helt vanlig bærbar (ja, jeg tror ikke på løgnen) står "...pris på godt over 20 000". Så Panasonic tror folk er villige til å betale over 20 tusen kroner for en liten bærbar som har optisk drev og som skal "tåle alt"?? Penger rett ut av vinduet og lander i lomma til Panasonic. Lenke til kommentar
Gjest Jan Terje Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Synes Panasonic er litt for grådige når de snakker så varmt og positivt om en helt vanlig bærbar (ja, jeg tror ikke på løgnen) står "...pris på godt over 20 000". Så Panasonic tror folk er villige til å betale over 20 tusen kroner for en liten bærbar som har optisk drev og som skal "tåle alt"?? Penger rett ut av vinduet og lander i lomma til Panasonic. Ikke for menigmann akkurat. OG HVEM f..n vil ha optisk drev lenger:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg