mcgroven Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hvis du ennå ikke har skaffet deg rollespillet, kan denne høsten være det riktige tidspunktet. Les hele saken Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Tror jeg skaffer meg denne, siden jeg enda ikke har kjøpt verken awakenings eller noen av DLC-ene. Blir vel ca. samme pris, og da slipper jeg å dille med bioware points. Forhåpentligvis. Jeg minnes at jeg gjorde det samme da Oblivion kom i GoTY-utgave i sin tid. Endret 1. oktober 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Sikkert veldig greit å få alt med en gang ja, for å kjøpe expansion (eller melke utgivelsene passer bedre) etter man haddet runnet spillet ga null mening da samtlige er flettet inn i historien og egentlig burdet vært der i utgangspunktet. Grunn *spoiler* Hoved personen dør som oftest om man gjør de vanligste valgene på slutten, når jeg kjøpte utvidelsene etter dette var da hovedperson levendet igjen, samt alt du egentlig fikk var mulighetene til å lagre all loot, bedre våpen, rustninger. Alt dette trenger man bare MENS man holder på og spille, ikke etter. Rent spillmessig er det ikke stort, flere tok bare 20 min og gjennomføre. Men får man en samlet pakke alt inkludert blir saken en annen, men slik burdet det vært i utgangspunktet Endret 1. oktober 2010 av SimalarioN Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Billigste jeg finner av Dragon Age Ultimate Edition er 17.99 GBP, eller litt over 160 kroner. http://www.play.com/Games/PC/4-/16436462/Dragon-Age-Origins-Ultimate-Edition/Product.html Endret 1. oktober 2010 av Kharan Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det frister veldig med et kjøp. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Kjøper du denne pakken støtter du det som er galt med spillbransjen i dag. Det og små dlc's som koster 50kr for et sverd eller noe annet dumt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Strengt tatt støtter du vel alt som er galt med spillbransjen så lenge du kjøper spill i det hele tatt. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Kjøper du denne pakken støtter du det som er galt med spillbransjen i dag. Det og små dlc's som koster 50kr for et sverd eller noe annet dumt. Mente du med det konseptet om at alt blir billigere til slutt, gjelder ikke det forsåvdit nesten alt i verden? Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Ultimate Dragon Age - Now with even less happening during the first 15 hours of play. Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 blir nok kjøp, dette her Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Ultimate Dragon Age - Now with even less happening during the first 15 hours of play. Spill på PC forutsetter ofte at man trykker litt rundt omkring på skjermen med musen, før det skjer noe særlig. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 ehh skulle det være klaging i forhold til at spillet ikke ar actionfylt nok?, kan man i så fall glede seg til 2èrn der kolononiseringen skal bli komplett med a til b spilling, masse cutscenes og annet som gjør spill klin klikt andre konsoll spill som feks ME2. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Har du ingenting bedre å gjøre enn å føre denne krigen din mot alt som har med BioWare og gjøre Simalarion? Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Ultimate Dragon Age - Now with even less happening during the first 15 hours of play. Spill på PC forutsetter ofte at man trykker litt rundt omkring på skjermen med musen, før det skjer noe særlig. Utrolig det der. Etter Baldur's Gate på åtte CD'er er det jo rart at jeg ikke tenkte på det. Lenke til kommentar
epqr_InnleggNO Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Jeg kjøpte dragon age for 2 uker siden Endret 1. oktober 2010 av epqr Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Ble et kjøp siden jeg ikke har Awakening, eller de andre småpakken. Gidder ikke å ta debatten om DLC eller lignende, men i mine ønye er nå Bioware en av de som fortjener noen kroner. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Igjen viser en vestlig utvikler hvorfor det er best å vente med å kjøpe vestlige rollespill til det kommer en super ultimate goty-versjon av spillet. Jeg har ikke spilt Dragon Age, så denne pakken blir nok kjøpt inn etter hvert. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 I artikkelen står det at man får tilgang til "alle 9 DLC'ene" mens på bildet som er i artikkelen står det at det er 7 man får tilgang til. Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Bestilte meg selvfølgelig spillet for noen dager siden jeg ja.. Kan vel overleve å betale fullpris for DLCene - men hvilke er verdt pengene? Eller burde jeg gå for alle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå