Odesseiron Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Vi går tilbake til Disneys røtter og får se en svært spennende side av favorittmusa Mikke. Les hele saken Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg gleder meg til dette. Jeg skal faktisk driste meg til å kjøpe den norske utgaven. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Gleder meg til å få spilt denne! Har egentlig ikke gledet meg til noe Wii spill siden jeg fikk konsollen, men denne ser fantastisk ut! Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Man kan si hva man vil om at grafikk ikke er alt etc (og det ER jo sant), men jeg synes nå det er synd å ikke få sett mikke i grafikken til en av de ekte tredjegenerasjons konsollene. Gleder meg alikevel, men blir stadig mer sinna på nintendo med tanke på "tittelsløsingen".. Da mener jeg spill som slippes som kunne sett så mye penere ut på bedre maskinvare. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Beklager å måtte pirke herr Lervik, men bildet i sort-hvitt er vel hentet fra filmen "Steamboat Willy", selv om det kanskje er lett å kalle musa for "Steamboat Mickey" grunnet hans deltagelse i filmen? Endret 1. oktober 2010 av Snurreleif Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det er strengt tatt Disney - ikke Nintendo - som har valgt Wii som plattform for Epic Mickey. Det er ikke spesielt vanskelig å forestille seg hvorfor. Lenke til kommentar
Dal Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Ser veldig spennende ut. Men slik jeg ser det, et familiespill er et spill der familien kan spille sammen, ikke at far spiller og resten ser på. Har dette spillet multiplayer i det hele tatt? Hvis ikke så faller nok dette også gjennom. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Man kan si hva man vil om at grafikk ikke er alt etc (og det ER jo sant), men jeg synes nå det er synd å ikke få sett mikke i grafikken til en av de ekte tredjegenerasjons konsollene. Du mener vel 7. generasjons konsollene? Jeg er enig i at spillet gjerne kunne ha dukket opp på X360 og PS3, men samtidig synes jeg det er fint at enkelte utgivere tør å satse på Wii. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Synes det er fint at Wii også får noen eksklusiver som ikke kun er Mario og Zelda. Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ser jo fantastisk ut for en gammel gamer godt oppi årene some elsker disney Skulle bare ønske det hadde kommet ut til ps3/pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå