Gå til innhold

Telefon med godt fysisk tastatur

Guilemo

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har for tiden en HTC Tattoo, og er i utgangspunktet temmelig fornøyd med denne - utenom en del. En meget viktig del: Jeg holder på å bli gal hver gang jeg skal skrive en melding, epost eller lignende. Touch-tastaturet er rett og slett for lite. Jeg vurderer dermed sterkt å kjøpe meg ny telefon, ettersom den snart havner i veggen.

Hovedkriterien min er egentlig at den er lett å skrive meldinger på. Et skikkelig Qwerty-tastatur hadde vært fint. Det hjelper selvsagt godt på at den er brukervennlig og. Jeg er ikke interessert i noe oppe i prisklassen iphone, eller lignende. Det blir alt for dyrt i forhold til det jeg trenger.

Noe ala HTC Desire Z virker ideelt. Selvsagt, jeg kan vente til den kommer på markedet, men igjen tror jeg at den er for dyr. Jeg er ikke interessert i en telefon som er 100 prosent touch. Jeg har en ipod touch, og selv om den er fet, er den virkelig ikke ideel å skrive på. Jeg husker da jeg hadde en eldre telefon hvor utrolig raskt og effektivt jeg kunne skrive meldinger og lignende.

Noen som har gode forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

iPhone 4G er best!

Unødvendig smap much? smile.gif

---------------------------------------------------------

Utifra det du har skrevet, så passer Desire Z deg best. Så fort den kommer i hyllene så kan du jo ta deg en tur til elkjøp å få prøvd den der wink.gif

Lenke til kommentar

Takk for svar! Desire Z ser nydelig ut må jeg si. Lurer veldig på hvor godt tastaturet er festet. Har sett noen videoer av den og er litt skeptisk til hvor solid løsning det er med tastaturet. Den er og temmelig dyr. Rimeligste jeg har sett er på rundt 4,500. Mye for en telefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...