firberblad Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Hei, Plukket opp Final Fantasy XIV. Har installert det, men sliter med patchere. Nedlastningshastigheten er ekstremt dårlig, og veldig ustabil. Har vel brukt 4 timer på et par hunder mb. Noen som har erfaringer med dette? Noen tips? Skal ikke basere mitt første inntrykk på patchere, men den er ihvertfall svært dårlig. Burde ikke være noe problem da det har vært laget launchere til mmorpg i ti år nå.. Fant ut Var bare å laste ned patchen direkte i utorrent Endret 30. september 2010 av firberblad Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Når du velger world så velg Wutai. Det er der de fleste nordmennene er ^^ Lenke til kommentar
Orbitz_InnleggNO Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hvis du går inn på LS sida til einherjar på http://einherjar.finalfantasy.no Så kan du laste ned alt av software og patches der, går som regel fortere. Det skal være en mappe i dine dokumenter der .patch filene blir lagret. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Hvis du går inn på LS sida til einherjar på http://einherjar.finalfantasy.no Så kan du laste ned alt av software og patches der, går som regel fortere. Det skal være en mappe i dine dokumenter der .patch filene blir lagret. Takker. Er totalt grønn hva Final fantasy online angår, så hjelp er alltids bra. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Viss du mister motet så lett, så tror jeg dette spillet kan gi deg mye hodebry Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Viss du mister motet så lett, så tror jeg dette spillet kan gi deg mye hodebry time will show Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå