wingardium Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hei, har hatt Xbox 360 i litt over 2 år nå, og har fungert ypperlig til bare få dager siden. Da fikk jeg det såkalte problemet med "hvite dotter". Har søkt og lest om dette, og funnet ut at problemet ligger i GPU som blir overopphetet. Nå er det slik at dette ikke utløser noen røde lys, så da er garantien bare 2 år (som nå er overskredet). Kan jeg dogg bruke reklamasjonsretten på det? Må legge til at den er brukt veldig pent med god lufting og normal romtemperatur og slikt (om det skulle spille noen rolle). Men kan jeg klage dette inn og få det reparert uten egenandel? Noen som har vært borti samme problem før (og eventuelt løst det)? På forhånd takk for svar! Saond Lenke til kommentar
Bentein Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Reklamasjonsretten på slike produkter er i Norge 5 år i følge forbrukerkjøpsloven. Alså kan du, såfremt dette ikke er et selvforskyldt problem grunnet uvanlig/uforsiktig/unormal bruk, kreve reklamasjon. Lenke til kommentar
LarsKander Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hvis den hadde vært innen for garanti tiden kunne du bare ha ringt Microsoft og fått de til å sende et bud, som henter den hjemme hos deg, men siden den er over 2 år må du skrive et reklamasjons brev / skjema . tror de henter den hjemme hos deg da å, hvis ikke må du dra ditt du kjøpte den å sende den inn via der. Hilsen meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå