Joachim_F Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Ubisoft bringer kultklassikeren til PS3 og Xbox 360. Les hele saken Lenke til kommentar
genesis Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Forberedelse til toèrn? Endret 7. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Fantastisk! Dette spillet er et av mine favoritt actioneventyr spill! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jippi, jippi, jippi Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Veldig så mange kultklassikere som får en relansering nå, dette sier jeg ikke nei takk til! ICO/SOTC, Oddworld Strangers Wrath og nå dette Selv om jeg ikke klarte å spille Beyond Good And Evil i mer enn 3-4 timer, så skal jeg gi det en sjanse nå. Jeg kjøpte spillet til PS2 rundt tiden når 360en nettopp var i hus og det gjorde jo at det ikke fristet å spille PS2-spill. Men nå skal jeg prøve igjen, i HD oppløsning Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Må ikke glemme PoP og Splinter Cell heller SirKenneth89 Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Må ikke glemme PoP og Splinter Cell heller SirKenneth89 Og Sly Collection Dessverre så er jeg ikke så glad i nummer 2 og 3 i POP-triologien, men hvis prisen ligger på rundt 300kr så slår jeg nok til. Splinter Cell 1-3 frister det også å spille gjennom, etter den enorme skuffelsen som Conviction gav meg. Vil ha hardcore sniking! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Sly Collection også ja. Det ser ut til å komme på min bursdag, så det blir en gave fra meg til meg Er også enig i at SC:C var det svakeste spillet i serien. De tre første er de beste, så jeg gleder meg veldig til de kommer ut i HD Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Sier ikke nei til å spille dette om igjen Lenke til kommentar
Mirrox Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Whohooo! Dette var dagens nyhet! Har lenge ønsket å spille gjennom BGE igjen men x64 OS liker ikke BGE ser det ut som, får ikke kjørt ferdig installeren :o Men uansett! Endelig! Dette er et av de mest minneverdige spillene jeg noensinnne har spilt og for min del så ligger den på samme liste som Elder Scrolls: Morrowind etc, BGE er et fantastisk spill som definitivt fortjener en relansering. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hva med Beyond Good and Evil 2? Er dette et tegn på at det kommer likevel, eller er Ubisoft bare ute etter å melke nostalgike? Hmmm Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Ubisoft er nok noen luringer, bare positivt ment. Ved å se på salgstallene til relanseringen, kommer de til å avgjøre om det er økonomisk vinning på å gi ut en oppfølger. Så kom igjen alle sammen, kjøp dette herlige spillet! Lenke til kommentar
the_joker4 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hvorfor kommer ikke 2ern istedet. Det så for jævlig bra ut når de viste det på trailer Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Ooh. Jeg har aldri spilt Beyond Good & Evil, så dette var virkelig en hyggelig nyhet. Will buy. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hva med Beyond Good and Evil 2? Er dette et tegn på at det kommer likevel, eller er Ubisoft bare ute etter å melke nostalgike? Hmmm Hvorfor kommer ikke 2ern istedet. Det så for jævlig bra ut når de viste det på trailer Spillet er fremdeles på vei. Og at BG&E relanseres i HD kan jeg aldri tenke meg går ut over BG&E2 da det sikkert er noen andre som jobber med det. http://gamer.no/artikler/63338/beyond-good--evil-2-fortsatt-under-utvikling/ Lenke til kommentar
SynT Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hadde vore hyggeligt om dette ofså hadde blitt gitt ut som patch til PC versjonen. Lenke til kommentar
-Darko- Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Skalhaskalhaskalhaskalha! Gledermeggledermeggledermeggledermeg! Kanskje det er en slags forberedelse, ja? For å se hvor mange som prøver å kjøpe HD-versonen av nr 1 for å se om det virkelig er verdt å lage en nr 2? Bare en teori. Men for min del er det av største nødvendighet å lage en toer uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå