LarZen Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Akkurat lest denne artikelen og tok like greit å bestilte dem, noen som har vært borti dem her slik? Kommer med feedback når jeg får dem! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Da har jeg hatt headsetet i noen dager og er meget fornøyd med kjøpet! Det som altid har plaget meg med headset er at en får vondt i ørene eller på toppen av hode pga bøylen. Når du tar på deg headsetet for første gang så vet du at det her er noe helt anna...ørene er ikke i kontakt med velur putene eller selve høytaleren. Noe som er meget behagelig om en skal sitte noen timer å spille et spill. Selve bøylen har en meget myk padding som gjør at jeg så langt ikke har fått vondt i hode bunnen slik jeg har alt for ofte fått tidligere. Så etter time etter time med gaming så får en ikke vondt av å bruke disse, meget meget bra! Men en kan bli noe varm på hode over lenger økter, dem funker jo som øre varmere Lyden har kanskje ikke det trøkket en hadde forventet om en hadde kjøpt seg et headset til å høre på musikk til. Men dette er i hovedsak et gaming headset og der leverer det så det holder altså! Et stor og klart lydbilde som ikke gjør at du blir sliten i hode etter en heftig gaming økt. Mikrofonen fungerer etter hva venner sier meget bra da vi skravler i timer mens vi spiller bla World of Warcraft. Ser Hardware.no har skrevet bare positivt om headsetet også, så er du på utkikk etter et behagelig og bra gaming headset så tror jeg nesten dette er noe av det beste du kan få kjøpt idag. http://www.hardware.no/artikler/corsair_hs1/78493/1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå