Amored Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg har en sørgelig nyhet: Jeg har ikke råd til spillet Skyt meg nå! Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Yay driver å installerer spillet på PS3 nå! WOHOO! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg har en sørgelig nyhet: Jeg har ikke råd til spillet Skyt meg nå! PANG Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Har spilt fram til Sasori kampen nå, liker SP , men HATER multiplayer. 1. ALTfor mange uchiha fanboys 2. LAAAG. Håper dette fikser seg når flere europeere skaffer seg spillet, går ikke ann 3. Er ikke så god enda, ser ut til at kisame blir favoritt B) Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Har spilt fram til Sasori kampen nå, liker SP , men HATER multiplayer. 1. ALTfor mange uchiha fanboys 2. LAAAG. Håper dette fikser seg når flere europeere skaffer seg spillet, går ikke ann 3. Er ikke så god enda, ser ut til at kisame blir favoritt B) Er exploration gameplayet like ræva som jeg har sett i videoer? Eller er det sånn som i 1'ern? Jeg har en sørgelig nyhet: Jeg har ikke råd til spillet Skyt meg nå! PANG Takk. Endret 14. oktober 2010 av Amored Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Exploration er ræva. Hele ultimate mission mode suger syns jeg. Utenom bossfightene. Men Det er et fightespill ikke en rpg. Så jeg digger spillet. Blitt ganske god med sasori nå, begynner virkelig å ta seg opp. Bare 1 kamp til! bare 1 til! okei siste kamp.... OKEY ALLER SISTE! Matchmakinga kan suge litt men er hekta på online Og som i første spillet skimper de litt på historien. Blir som en fast forward versjon av animen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå