Øystein.F. Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Det nyaste leddet i sagaen om Naruto kan raskt bli det beste. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Uansett hva som skjer med detta spillet, så skal jeg ha det Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Likte veldig godt det første så dette skal jeg ha. Lenke til kommentar
Keukoron Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Garantert et kjøp ja, har sett på det en stund nå og det skuffer meg ikke så langt. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Fullførte aldri det første, men spillte ett godt stykke og hadde noen hysteriske runder i multiplayer med venner og kjente B) Så dette her blir vel kjøpt dette her også! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Mangler bare å få til "bonus objective" på den siste kampen, så har jeg klart det første spillet 100%! Gleder meg til dette! Endret 29. september 2010 av Amored Lenke til kommentar
Jo-Remi Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Prøvde demoen på Xbox for noen dager siden, og kan med henda på bordet, si at dette er skikkelig 3D anime! Animasjonene er bedre enn selve animen serien for pokker! Nå følger jeg ikkje intensivt med på serien, men dette spillet skal skaffes pokkesom! Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Kan si jeg er en stor fan av anime, men ikke av Naruto... Må likevel si dette så veldig bra ut, animasjoner og sånt så faktisk bedre ut enn selve Tv serien. Lenke til kommentar
IceVamp_InnleggNO Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Må vel kjøpes ja, koste meg lenge med det første, både med og uten venner i sofaen. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Det store minuset med det første var jo at den orginale musikken var totalt fraværende, og det samme ser ut til å vere tilfellet i denne tittelen Virkelig synd CyberConnect2 ikkje har fått lisensen til det orginale Shippbuden soundtracket, som er veldig bra!! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Det store minuset med det første var jo at den orginale musikken var totalt fraværende, og det samme ser ut til å vere tilfellet i denne tittelen Virkelig synd CyberConnect2 ikkje har fått lisensen til det orginale Shippbuden soundtracket, som er veldig bra!! Helt enig! Litt rart at de ikke sørger for å få sånne ting på plass. Tror ikke det hadde krevd så fryktelig mye. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hvordan er det i forhold til Naruto: Rise of a Ninja og Naruto: Broken Bond fra Ubisoft? Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 -_- jeg som skulle skaffe meg BlazBlue Continuum shift..tror jeg dropper naruto Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hvordan er det i forhold til Naruto: Rise of a Ninja og Naruto: Broken Bond fra Ubisoft? Rise of a Ninja og Broken Bond er mer klassisk slåssespill i forhold til Ultimate Ninja Storm. De fra Ubisoft er 2D-slåssespill, mens Ultimate Ninja Storm er mer 3D-slåssespill, om man kan si det slik. Personlig er Rise of a Ninja min favoritt, mens Broken Bond og Ultimate Ninja Storm stiller jeg likt. Jeg håper UNS2 vil ha mer adventure-aktig missions, slik Ubisoft-spillene har. Men slåssingen i UNS mener jeg er like bra, eller bedre, enn i Ubisoft-spillene. Lenke til kommentar
pongulf Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 dette spille skal has uansett!!!! <3 jiraya,kakashi,garra:D glede meg Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) dette spille skal has uansett!!!! <3 jiraya,kakashi,garra:D glede meg Shikamaru, ffs! Men Kakashi er jeg enig med! EDIT: Skrivefeil. Endret 1. oktober 2010 av Amored Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hvordan er det i forhold til Naruto: Rise of a Ninja og Naruto: Broken Bond fra Ubisoft? Rise of a Ninja og Broken Bond er mer klassisk slåssespill i forhold til Ultimate Ninja Storm. De fra Ubisoft er 2D-slåssespill, mens Ultimate Ninja Storm er mer 3D-slåssespill, om man kan si det slik. Personlig er Rise of a Ninja min favoritt, mens Broken Bond og Ultimate Ninja Storm stiller jeg likt. Jeg håper UNS2 vil ha mer adventure-aktig missions, slik Ubisoft-spillene har. Men slåssingen i UNS mener jeg er like bra, eller bedre, enn i Ubisoft-spillene. Greit å vite. Enig med deg i at Rise of a Ninja kommer best ut. Har ikke prøvd andre enn Naruto-spillene fra Ubisoft, men jeg kommer helt sikkert til å prøve ut UNS2. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Greit å vite. Enig med deg i at Rise of a Ninja kommer best ut. Har ikke prøvd andre enn Naruto-spillene fra Ubisoft, men jeg kommer helt sikkert til å prøve ut UNS2. Det finnes en demo ute på PSN og XBL Lenke til kommentar
pongulf Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 dette spille skal has uansett!!!! <3 jiraya,kakashi,garra:D glede meg Shikamaru, ffs! Men Kakashi er jeg enig med! EDIT: Skrivefeil. vet Gaara* Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 6 dager igjen!!! Gleder meg som en unge. Har ikke testet demoen enda, og tror ikke jeg skal heller pga at det blir noenlunde det samme situasjon som å gi en unge en gave et par dager før jul. Ikke nok med det, men Arcania Gothic kommer den samme dagen også. Tror nok jeg blir opptatt en del dager framover fra den 15. ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå