Deadringer Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Heisann. Jeg spiller gjennom det andre Layton-spillet for tida, men står fast i Fulsense(eller hva byen heter. Den mørke byen en kommer til etter at togvogna har skiftet spor). Jeg har ikke spilt så lenge i denne byen. Det siste oppdraget jeg hadde var å sjekke ut museet, men dette var stengt. Deretter skal jeg bare samle inne hint og spor rundt i byen. Har vandret rundt lenge nå, men finner ikke noe nytt å gjøre. Jeg mangler også en god del te-ingredienser, så har ikke muligheten til å lage teen alle vil ha. Må jeg blande te til alle som vil ha for å komme videre? Om så, hvor i allverden finner jeg ingrediensene? Håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Du trenger iallefall ikke samle alle ingrediensene til teen for å komme videre, men jeg husker ikke hva du skal gjøre for å komme videre. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Godt å vite. Da får jeg surre rundt videre, så skjer det vel noe før eller siden. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå