TST Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 20 heldige lesere får eksklusiv tilgang. Les hele saken Lenke til kommentar
snok89 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 yay! dette blir kos =) Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 yay eg vant! men merka eg er den einaste uten etternavn;) Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hvor er min a ? :unsure: vant ikke... Lenke til kommentar
the_joker4 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Oaoh, så stort å vinne en beta-nøkkel. En liten versjon av spillet, blir nesten det samme som å vinne en demo. Ha heller litt tålmodighet å vent til det fulle spillet kommer ut Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Oaoh, så stort å vinne en beta-nøkkel. En liten versjon av spillet, blir nesten det samme som å vinne en demo. Ha heller litt tålmodighet å vent til det fulle spillet kommer ut Alltid gøy å prøve et spill før release. En demo og en beta er to vidt forskjellige ting. En demo er ment for å selge flere kopier av spillet og er lagt opp deretter, men betaer kommer som regel i forbindelse med onlinedeler der de skal teste serverload osv. Det betyr at du får en komplett opplevelse, men mulig færre maps, ikke som som vanlig demoer at du får et halvt mission + irritasjon. Uansett; gratulerer til AC-fans som får være med i testing! Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 jeg vant ikke denne gangen heller! SØREN. neida, gratulerer til dere som vant Lenke til kommentar
s_o_s Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Har Ps+ og må si at det er akkurat like gøy som jeg forestilte meg:D Kommer nok bare til å bli enda bedre når man kan redigere våpen og utseende selv! Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Alle med Playstation plus får tilgang Små morsom multiplayer. Om det blir det helt store gjenstår å se. Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Oaoh, så stort å vinne en beta-nøkkel. En liten versjon av spillet, blir nesten det samme som å vinne en demo. Ha heller litt tålmodighet å vent til det fulle spillet kommer ut Alltid gøy å prøve et spill før release. En demo og en beta er to vidt forskjellige ting. En demo er ment for å selge flere kopier av spillet og er lagt opp deretter, men betaer kommer som regel i forbindelse med onlinedeler der de skal teste serverload osv. Det betyr at du får en komplett opplevelse, men mulig færre maps, ikke som som vanlig demoer at du får et halvt mission + irritasjon. Uansett; gratulerer til AC-fans som får være med i testing! Litt feil. Offentlig beta er langt i fra en komplett opplevelse. De er begrenset til de grader. Man får veldig sjelden prøvd ut fulle features. I tillegg må man regne med at man spiller med lagg, blir kasta ut fra server, kræsjer osv. Det er en grunn til at de vil teste det ut med mange på en gang. Men man får en pekepinn på hvordan det blir. En demo derimot skal presentere det ferdige spillet og man får en pekepinn på hvordan spillet er. Endret 29. september 2010 av Raggz Lenke til kommentar
the_joker4 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Oaoh, så stort å vinne en beta-nøkkel. En liten versjon av spillet, blir nesten det samme som å vinne en demo. Ha heller litt tålmodighet å vent til det fulle spillet kommer ut Alltid gøy å prøve et spill før release. En demo og en beta er to vidt forskjellige ting. En demo er ment for å selge flere kopier av spillet og er lagt opp deretter, men betaer kommer som regel i forbindelse med onlinedeler der de skal teste serverload osv. Det betyr at du får en komplett opplevelse, men mulig færre maps, ikke som som vanlig demoer at du får et halvt mission + irritasjon. Uansett; gratulerer til AC-fans som får være med i testing! Likevel er det jo ikke gøy når spillet først har kommet ut og du vet at du allerede har prøvd det ut, du er kanskje veldig vant med gameplay. Det er noe eget med førstegangs opplevelsen til spillet, og da er det mye kulere å ha den når det ferdige spillet blir released, ikke via en beta utgave Lenke til kommentar
Nurw Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 OMGIGOSH! eg vant O.o... men eg har ikke fått email og navnet er på samme inje med en annen! Petter Sælen Gunnar Akerholdt er ikke mitt navn! det er bare Petter Sælen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå