mcgroven Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Er du vill etter mer eller mindre smarte primater? Gled deg, spillvenn. Les hele saken Lenke til kommentar
MrHammerS Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Bare å glede seg til det her kommer Bare å glede seg til det her kommer Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Vi loves også nye nivåer, fantastisk grafikk og sidescrollende miljøer som vil glede både nye og gamle fans av serien. Jeg kan ikke akkurat si at jeg har blitt særlig imponert over grafikken på de skjermbildene jeg har sett til nå. Men det er nå ikke det viktigste for meg heller. Gleder meg uansett stort til dette spillet. Endret 29. september 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Kjøper nok ikke dette spillet for grafikken sin skyld men her kommer spillbarhet inn for alle penga og når man samtidig vet att man kan spille to i co-op så er det bare å glede seg som en liten unge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå