mcgroven Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Nintendo har offentliggjort når nye 3DS kommer i de ulike regionene. Les hele saken Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hoisann, det er jo ikke lenge til! Gleder meg til å få lese flere inntrykk og saker om det hele. Game Boy Virtual Console er også en gledelig nyhet Lenke til kommentar
galleren Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Skal faktisk til Japan ifra 15 - 28 Februar, så får se om det blir mulig å kjempe seg til en 3DS Lenke til kommentar
galleren Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Tror også dere har regnet litt feil med tanke på prisen. 25,000yen = 1744kr, med dagens kurs, ikke 2000kr. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Da blir den relativt dyr her i landet tror jeg... Blir nok rundt 2500kr. Men det skal gå greit, sikler virkelig etter denne! Gameboy Virtual Console?? YES THANK YOU! Håper det kommer mange spill til denne, men frykter den ender opp sånn som med Virtual Console til Wii. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Uff...2500 til 3000 sier Spill.no, hvis denne koster såpass mye så er jeg veldig usikker igrunn, har veldig lyst på den, men tror jeg vil vente litt på pris nedgang hvis den blir så dyr Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 For min del kommer det ann på hvilke spill som kommer til lansering. Om det ikke er noen interessante spill da, så kan jeg vente litt. Plenty av spill har blitt bekreftet til den som jeg vil ha, men regner ikke med at de kommer med en gang. Lenke til kommentar
Stigtrix_InnleggNO Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Veldig begeistret, men samtidig veldig skuffet... Jeg vil ha alle virtual console-spillene tilgjengelig til 3DS : / Det ville jo vært så enkelt å tilpasse spillene som allerede er på Wiis VC til 3DS. Hvis det kommer i tillegg til GB VC tror jeg mange ville vært ekstra positive til 3DS. Da kan jeg endelig ha alle yndlingsspillene mine i lomma <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå