Øystein W. Høie Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Få miniskjerm til Android-mobilen din. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Å der var spikeren satt i kista! Nå kan man trygt spå iOs og iPhones død. Nå ser man virkelig mulighetene som ligger i Android, det er så stort og omfattende at alle andre mobile OS er en spøk iforhold. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Skjønner godt at du liker Android, men det finnes andre som er forskjellige skjønner du. Noen liker iPhone, Android telefoner, HTC Touch, andre Samsung Wave etc. Selv mener jeg Android er noe drit, og navnet gjør det ikke penere Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Android er rått, iOS er rått. Ferdi med det. Tror jeg skaffer meg denne som julegave til meg welv Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Har Sony Ericsson noen produkter med Android 2.0? Lenke til kommentar
ruhande Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Har Sony Ericsson noen produkter med Android 2.0? Hehe. Herlig poeng!! Oppgradering fra 1.6 blir jo stadig utsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg