Joachim_F Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Er dette tidenes beste rollespill? Les hele saken Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Dette har jeg faktisk ikke spilt så tror jeg slår til her Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Yes!! Nå gjenstår det bare å finne igjen saven fra når fjerde plata jeg hadde kopiert på TG2000 ikke ville fungere. Helvete, og jeg som ikke har tid til å spille lenger... spørs om det må ofres noe sosialt liv til helga. Lenke til kommentar
Nether Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Dette er mitt favorittspill noensinne faktisk, men kjøpte det fra Gamezone for et år siden for å ha det stående i hylla. Anbefaler alle å spille det. Er et absolutt genialt spill. Lenke til kommentar
Bentein Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Kjøpt! Genialt spill, og kan moddes så du får grei grafikk også nå. Har ikke linken her i farta men googler du finner du det raskt Lenke til kommentar
SkyStrider Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Hei! Siden dette er en meget spesiell anledning, og siden jeg er i et gavmildt hjørne i dag, har jeg gitt bort tre gratis spillkoder for Planescape på GOG). Her er en fjerde spillkode, eksklusivt for en heldig leser av Gamer.no, som en liten takk for ett fantastisk nettsted og nettsamfunn! Kopier denne koden: BZOB-T8GZ-EYDW-E9VS [redeemed] ...og lim den inn på denne siden: https://www.gog.com/en/gift/ Her gjelder det å være rask! Førstemann til mølla! Redigert: ...og der var den redeemed, ja. Endret 28. september 2010 av SkyStrider Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hei! Siden dette er en meget spesiell anledning, og siden jeg er i et gavmildt hjørne i dag, har jeg gitt bort tre gratis spillkoder for Planescape på GOG). Her er en fjerde spillkode, eksklusivt for en heldig leser av Gamer.no, som en liten takk for ett fantastisk nettsted og nettsamfunn! Kopier denne koden: BZOB-T8GZ-EYDW-E9VS [redeemed] ...og lim den inn på denne siden: https://www.gog.com/en/gift/ Her gjelder det å være rask! Førstemann til mølla! Redigert: ...og der var den redeemed, ja. Meget takk for denne :-D Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Faen meg på tide, husker ikke sist jeg spilte dette spillet. Uansett alt for lenge. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Beste rollespill noensinne. Husk å spille det med widescreen mod, høyere oppløsning gjør at spillet eldres langt bedre! http://www.gibberlings3.net/widescreen/ her er lenke til modden. Endret 28. september 2010 av Wrathmont Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 følger noen av disse moddene med i gog utgaven? oppløsningsmodden er jo nærmest et krav Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) følger noen av disse moddene med i gog utgaven? oppløsningsmodden er jo nærmest et krav Har ikke kjøpt det enda så jeg vet ikke, men jeg tviler litt. Såvidt jeg husker var den ikke helt perfekt, dvs i menyene/filmene så krympet den bare bildet. Likevel et must ja, spillet er helt fantastisk men orker ikke spille så lav oppløsning som det var da det kom ut. Noen som kan si noe om kompabilitet i GoG versjonen? Husker at jeg hadde ganske lav fps hver gang det ble kastet spells, og at jeg måtte knote litt for å få fikse dette Endret 28. september 2010 av Wrathmont Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Beste rollespill noensinne. Husk å spille det med widescreen mod, høyere oppløsning gjør at spillet eldres langt bedre! http://www.gibberlings3.net/widescreen/ her er lenke til modden. Ja, jeg haar lurt litt på dette med GoG, mange gamle og gode spill har veldig gode mods, hvordan er kompabiliteten med gog-versjonen? AtW Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Kan med hånden på hjertet si at dette er et av de beste spillene som noensinne er laget, og Definitivt det beste rollespillet! Den ikke standard historien (nei, du skal ikke redde verdenen ), figurene, dybden og hvordan hele historien og allt sammen er på en eller annen måte knyttet sammen. Drog faktisk fram orginal CD'ene for noen uker siden og spilte meg halvveis før jeg ble avbrutt og måtte ta meg til noe annet Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hmm Rpg fan og Baldursgante, icewind-dale, temple of elemental Evil er blant favoritter men dette har jeg aldrig fått testet faktisk Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Kjøpte dette i fysisk form (i god, gammeldags boks) sammen med bl.a samlerutgaven av Baldur's Gate II, System Shock 2 og mye annet gammelt snop, men ser for meg at dette kan være et helvete å få kompatibelt med min Vista (snart W7). Så jeg tror jeg likegodt kjøper de fra GoG og støtter et godt nettsted i tillegg. Kan da ikke bli særlig dyrt. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Splittelse i eierskap? Arrh, it be an exploitable of the sea, mates. Fetch the rum and DL the treassure! Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Det er et knallbra spill, men nei, ikke tidenes beste rollespill. I mine øyne vel og merke. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 skulle gjerne hørt hva du mener er bedre? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Dette tror jeg at jeg må anskaffe. Fantastisk spill. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 skulle gjerne hørt hva du mener er bedre? Fallout 1/2 er bedre i mine øyne. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå