thomasheger Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hvem hadde trodd etterkommere av ninjaer skulle være såpass dårlige snikmordere? Les hele saken Lenke til kommentar
martin1872 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ser ganske Kult ut Lenke til kommentar
IceVamp_InnleggNO Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Har potensiale dette. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Viker som et etterlengtet vindpust. Lenke til kommentar
Lactulose Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 I mangel av et bedre ord virker dette spillet konge Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Sykt bra! Drømme multiplayeren dette her. Gleder meg! Lenke til kommentar
Lfc3aa1 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Var i Tokyo for en uke siden da jeg fikk prøve dette,SYKT BRA!!!!!! Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hmm.. Prøvde multiplayer betaen i går, og vil påstå at det hele virka rimelig tragisk... Gleder meg til sp delen, men tror ikke mp blir noen stor sukess Lenke til kommentar
thomasheger Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Hmm.. Prøvde multiplayer betaen i går, og vil påstå at det hele virka rimelig tragisk... Gleder meg til sp delen, men tror ikke mp blir noen stor sukess I Tokyo var våre spillfigurer ganske høyt opp i nivå, så det er kanskje typen flerspiller som først blir morsomt når du har flere ferdigheter. Slow burner? Selv har jeg ikke klart å kommet forbi nettlobbyen til betaversjonen en gang. Virker som den skulle trengt en patch eller tre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå