@NdRiLz@ Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Dette er ikke en disjusjonstråd, men et sted hvor Reach spillere kan finne hverandre. Del filer, spill Firefight, vær kreativ i Forge eller gå for litt god, gammeldags Team Slayer. Jeg er selv mest interessert i sistnevnte. For å gjøre ting enklere, setter jeg opp en liste som vil bli holdt oppdatert med gamertags. Så post din gamertag, og si oss hva du vil spille. INNLEGG.NO - GAMERTAG 1. @NdRiLz@ - andrilza01 2. aBaDmAn91 -aBaDmAn91 Endret 29. september 2010 av @NdRiLz@ Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 samme for mæ ka vi spill, men helst invasion, team slayer og firefight gamertag: aBaDmAn91 ^^ om du vil game me en tromsøværing ;p (sorry for dialækt bruk) Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Kaster meg inn her GT: Dagens Dag Synd at det er så få som spiller for øyeblikket syns jeg. Hadde håpet på smekk fulle custom games. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå