V. Haugen Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 - Det virker som Telenors selgere ikke skjønner abonnementene heller, sier hun. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Kan ikke fatte hvorfor damen ikke bytter operatør. Chess er også i Bergen, så da er det to i samme by som trenger hverandre. Får håpe hun forstår at et fastpris abonnement uten oppkoplingsavgifter vil være mer lønnsomt. Lykke til!!! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Har selv Telenor, og opplever telefonregningene deres som veldig enkle og oversiktlige, men det kan ha noe med at jeg ringer veldig lite. Selv om damen fremstår med fullt navn i artikkelen og at det dermed i utgangspunktet burde være lett å finne det uansett - burde ikke egentlig hennes telefonnummer sladdes vekk i .pdf-filen? Endret 27. september 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Man burde enten ha kontaktkort, eller et abonnement man kun betaler månedspris for ubegrenset med datatrafikk, sms, ringetid etc. da slipper man svinder og mobilseskapene har null sjanse til å svindle deg. sorry mente kontantkort* -.- Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 nr på fakturaen kom det opp en juliett jonson morsomt...hadde jo kanskje vært greit å sladda det bort ja:) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Kanskje vi alle burde ta en telefon til tidligere dommerfullmektig Gyrill. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Så lenge det ikke blir forbanna dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg