Gå til innhold

Call of Duty: Black Ops

Anbefalte innlegg

Dette er en tråd for oss som spiller på 360 (står i undertittelen) så det er ikke nødvendig å nevne det her i tillegg til å gjøre det i den "generelle" BO-tråden.

hvorfor heter tråden da bare: call of duty black ops? den burde hatt ett eller annet 360 i tittelen. Blir det samme som om at jeg skulle lagd en tråd på playstation forumet som bare heter Duke Nukem feks. Kan ikke se under forum med mobil. Fix it!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en tråd for oss som spiller på 360 (står i undertittelen) så det er ikke nødvendig å nevne det her i tillegg til å gjøre det i den "generelle" BO-tråden.

hvorfor heter tråden da bare: call of duty black ops? den burde hatt ett eller annet 360 i tittelen. Blir det samme som om at jeg skulle lagd en tråd på playstation forumet som bare heter Duke Nukem feks. Kan ikke se under forum med mobil. Fix it!

Ja, jeg skal bruke disse hobbymod mulighetene jeg har fått til å endre en annens tråd... :huh:

Lenke til kommentar

Ja, jeg skal bruke disse hobbymod mulighetene jeg har fått til å endre en annens tråd... :huh:

Tenkte heller på trådstarter :D

Lenke til kommentar

Hint #1:

EID.txt

Hint #2:

Innlegg.no> Spill> Konsollspill> Microsoft> Call of Duty: Black Ops

Synest det er greitt at denne tråden er her - greitt samlingspunkt for dei som har planar om å spele på 360.

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar

Hvorfor legge 500kr på bordet for et spill som bunn i grunn ser nøyaktig likens ut som MW2 ?

Multiplayer opplevelsen blir akkurat den samme... Dritfett i ja, kanskje 1-2 uker. Så begynner de fleste n00bs å campe i hver eneste krok mappene har, for ja det er j*vla mange kriker og kroker i MW2 :D

Kunne dog lett tenkt meg å spille gjennom singleplayer, men lar meg ikke falle for melkeproduksjon til Treyarch.

Flame on eller? B)

1. Rekyl er tilbake.

2. Scavenger gir deg ikke dødelige granater.

3. One Man Army er ute.

4. Maks killstreak er 11, og det er vesentlig mindre luftstøtte.

5. Shotgun er primært våpen.

6. Dedikerte servere (Om du spiller på PC)

Ikke glem at zombies også er med. Dette ga meg flere timer morro med WaW enn MP delen gjorde.

Det du sier om at ser likt ut, ja, graffiken er lik, men jeg har troen på at dette spillet virkelig er et CoD verdt å spille.

De fem første punktene er vel strengt tatt noe selv en liten patch kunne ha fikset, og siste punkt burde ha vært med fra starten.. For all del, folk vil sikkert ha det morro her og, men når jeg kjøper mp spill forventer jeg en litt lengre levetid. Som om Blizzard skulle ha lagd Diablo 4 et år etter at de gir ut D3

Du har helt rett i at en patch kunnet fikset alt sammen, og dedikerte servere skulle ha vært med fra starten av. Men, grunnet at ting blir som de blir i Black Ops blir multiplayer opplevelsen annerledes enn MW2. Det var poenget mitt ;)

Lenke til kommentar

Du har helt rett i at en patch kunnet fikset alt sammen, og dedikerte servere skulle ha vært med fra starten av. Men, grunnet at ting blir som de blir i Black Ops blir multiplayer opplevelsen annerledes enn MW2. Det var poenget mitt ;)

Dessuten har vaktmesteren i IW (einaste som er igjen) meir enn nok å gjere med å fikse dører som har blitt slengt hardt igjen den siste tida. Og så lekker den eine dassen, ei rute er punktert og Bobby Kotick trenger større safe til alle pengane sine så kontoret må ommøblerast. Så derfor kom det ingen patch til MW2 som fiksa sånne småting.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, egentlig. Spørs jo hvordan du vil spille og hva gamemode det er snakk om. I TDM hjelper en jo laget best ved å drepe som fan. Blir som cs. SPiller folk som et lag? Nei. Vil de vinne? Ja.

Syntes det er litt småmorsomt at det Treyarch har disket opp her er på nivå med MW1(minst like bra maps, kanskje bedre. Samt en videreføring av konseptet. Sistenevnte skal vi ikke gi all ære til treyarch for da)og et hav bedre enn hva IW klarte diske opp i mw2.

Hyll Treyarch Hyll hyll

Endret av Martino
Lenke til kommentar

Takk for svaret. Koste meg storleg med singleplayer i MW1, det var skikkelig digg når eg endelig kunne melde meg inn i mile high club og krysse av for 1k gamerscore der. Kanskje eg skal kjøpe det for singleplayerdelen då, og holde meg til BC2 for multiplayerskyting.

Det er vel ikkje samme granatspam på tøffaste vanskeligheitsgrad som i WaW?

Lenke til kommentar

Nå har jeg kun prøvd første mission og ingen av World at War, men utifra anmeldesen til Gamer.no så er Singleplayeren ganske lett, så høres ut til at ikke er det nei. Å dø av granatspam er en irriterende og til tider vanskelig ting å unngå. Grunnen til at det ble sagt at det var relativt lett har jeg opplevd er at kompanjongene dine tar imot alt av skudd :p

Lenke til kommentar

Just ferdig med veteran-playthrough igår på X360. Ett djevelsk spill på veteran der jeg bl.a tilbragte i underkant av tre(!) timer i en tunnel der fienden kom stormende i infinite respawns <3<3<3

Bra story og kult at de har fletta virkelige hendelser/personer inn i den.

nå er det zombie-mode og online ftw!

Lenke til kommentar

Det som jeg syntes var det største bullshitte med historien var en bakke i Vietnam der hele landet tydligvis skal springe igjennom akkurat den dalen du er i, og om du dreper noen kommer bare onkelen, søskenbarnet og nevøen og tar plassen deres. Men, jeg selv synes ikke at granatspam var så forferdlig tilstede som i WaW. Definitivt vanskeligere enn MW2 imo.

Lenke til kommentar

Fullførte CoD:BO på Veteran igår kveld, og historien er så og si den beste sammenlignet med andre CoD spill... Jeg synes det var en fengende historie, men ca. halvveis i spillet skjønte jeg hva som skulle skje :)

Online delen er knallmoro (kun på Hardcore, for man tåler for mye ellers).

Hvis noen har lyst til å ta Zombie Achievements så legg til Wangen360. Spiller så og si hver kveld :)

Endret av Wangen
Lenke til kommentar

Det som jeg syntes var det største bullshitte med historien var en bakke i Vietnam der hele landet tydligvis skal springe igjennom akkurat den dalen du er i, og om du dreper noen kommer bare onkelen, søskenbarnet og nevøen og tar plassen deres. Men, jeg selv synes ikke at granatspam var så forferdlig tilstede som i WaW. Definitivt vanskeligere enn MW2 imo.

Jeg skjønte ingenting i den bakken der... det faktum at du ikke får noe objective om å velte de kannene med napalm er helt idiotisk, bare at han jøden du er med sier at du skal gjøre det... enkelt å høre på alt pisspreiket hans når skudd og granater hagler rundt deg :|

Lenke til kommentar

Jeg skjønte ingenting i den bakken der... det faktum at du ikke får noe objective om å velte de kannene med napalm er helt idiotisk, bare at han jøden du er med sier at du skal gjøre det... enkelt å høre på alt pisspreiket hans når skudd og granater hagler rundt deg :|

Jeg sto der i en halvtime og plaffet ned vietcong uten at noe skjedde B)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...