Gå til innhold

Call of Duty: Black Ops


Anbefalte innlegg

15 Prestiges bekreftet for Call of Duty: Black Ops:

Number of Prestige levels explained. http://tinyurl.com/27drnwh.

Requires COD HQ membership. The answer is 15.

Forum posten som bekrefter at det er 15 prestige lvls sier ikke noe om at du må være CoD HQ member(hva er det btw?) for å prestige.

 

 

quote fra forum posten

I decided to spill the beans on Wednesday after reading a post by COD HQ user thePGTipsy where he suggested it was 15

 

Aner ikke hvem han twitter fyren er.

 

Men hvis man må betale for å kunne prestige kommer jeg sannsynligvis til å drite laaaaaaaangt i å ta noe prestige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit at Bobby Kotick er ein D-bag. Men eg nektar å tru at dei vil ta betalt for at folk skal kunne gå Prestige. Dette er jo ein av grunnane til at MW2 har hatt så long levetid. Sjølv om ein er ferdig, og komen til level 70 - kan eg starte ein gong til. Eg har merka sjølv at eg missa instressa straks det slutta å rulle poeng inn. Når eg då starta på nytt vart det straks meir moro.

Lenke til kommentar

Skjønner litt hvorfor de blir forbanna når Josh tydeligvis ikke vet hvordan quickscoping fungerer.

 

You're firing your bullet, getting your one-shot-kill while the screen is still BLACK from pulling up your sights.

 

Det er absolutt ikke slik QS fungerer i MW2. Om du skyter før scopet er kommet opp vil spillet behandle det som et noscope og skuddet kan lande hvor som helst. Om du derimot venter til siktet er oppe og skyter vil man selvfølgelig treffe der crosshairet er, slik det selvfølgelig må være.

 

Josh sier dog at det fremdeles vil funke, men bare kreve mer skill får å klare. Jeg skjønner poenget med folk som faktisk bruker en prikk på skjermen for å alltid vite hvor crosshairet vil poppe opp. Får bare håpe disse endringene ikke gjør snipere totalt ubrukelige. CoD blir ufattelig kjedelig om alle løper rundt med ARs/SMGs.

Lenke til kommentar

På dei 2 nanosekunda scopet er oppe, er det særs få frå denne planeten som vil klare å 'taime' samt sikte inn eit skot mot ein medspelar. Eg veit eg og du er sterkt uenige på det punktet, men det er berre fakta.

Fakta er det at drittungar over heile verda kjøpar slike klistremerker (evt lagar sjølv) - som dei limar på TVskjermen sin, som gjer at dei har crosshairs lett tilgjengeleg og synleg heile tida. Og poenget hans om at dette fenomenet irriterar fleire enn det gledar er også bra.

 

Problemet hans no er at dei få idiotane som syt er mykje meir høglytte enn dei som er nøgd.

 

Vocal minority vs. silent majority.

 

At dei også har kvitta seg med tube-spawning er også flott. Heia Treyarch.

Lenke til kommentar

En: Du overdriver forferdelig, to: Det er en tilvenningssak. Jeg klarer fint å se fienden i scopet før jeg skyter. Selvfølgelig har jeg også utrolig flakstreff der jeg impulsivt trykker inn venstre så høyre trigger om jeg løper på en tulling rundt et hjørne, men for det meste ser jeg alltid i scopet før jeg skyter.

Dette er også grunnen til at jeg treffer bedre med intervention da den scoper noe saktere enn barrett og lar meg justere bedre mens jeg zoomer. Barretten zoomer sinnsvakt fort og fører til at jeg oftere er off target når jeg får opp scopet, skyter og bommer.

 

Gleder meg veldig til å se hvordan dette blir i BO nå. Er svært lite interessert i å ligge bakerst i spawn med claymore bak meg bare for å bli rævkjørt av tullingen som kommer løpende inn i spawn med SMG, Lightweight, Steady Aim og Ninja. Jeg har fullstendig forståelse for at de vil begrense quickscopingen å gjøre den vanskeligere, problemet er bare at endringene de gjør (iallefall den med zoomingen og plassering av siktet) også har en negativ effekt for vanlig bruk av sniperen. Det virker rett og slett som dette er en half assed ide de kom på i slutten av utviklingsfasen, typ 14 dager siden. Er en grunn til at dette ikke var implementert i betaen og heller ikke klar til launch. De må gjerne fikse quickscopingen, men de trenger ikke rasere hele sniper klassen.

 

(Dette er selvfølgelig forbeholdt at det er like jævlig som det kan høres ut. Jeg har ikke prøvd spillet og for alt jeg vet er det minimale endringer)

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

15 Prestiges bekreftet for Call of Duty: Black Ops:

Number of Prestige levels explained. http://tinyurl.com/27drnwh.

Requires COD HQ membership. The answer is 15.

Forum posten som bekrefter at det er 15 prestige lvls sier ikke noe om at du må være CoD HQ member(hva er det btw?) for å prestige.

 

 

quote fra forum posten

I decided to spill the beans on Wednesday after reading a post by COD HQ user thePGTipsy where he suggested it was 15

 

Aner ikke hvem han twitter fyren er.

 

Men hvis man må betale for å kunne prestige kommer jeg sannsynligvis til å drite laaaaaaaangt i å ta noe prestige.

 

Haha, du har nok missforstått, COD HQ er en brukerstatus på nettsidene deres. Det blir ikke å koste noe å gå i prestige :D

Lenke til kommentar

Wager blir rått. Kvifor får du henta spelet so tidleg?

 

Dama var å forhåndsbestilte spillet for meg for 2 uker siden, og da fortalte de henne at Prestige Edition kan hentest 6 November siden det kommer inn tidligere enn den vanlige versjonen. Om dette stemmer vil jeg tro ettersom dama selv sa ifra at spillet ble utgitt 09/11, men han bak kasse presiserte at Prestige edition kom tidligere enn ventet.

 

Håper det stemmer, for det hadde vært moro å få dette så fort som mulig :) Eneste spillserien (borttsett fra FIFA) som er kul online :)

Lenke til kommentar

tror dette blir bare å laste ned for min del. føler det bare har gått en vei med cod etter cod4. har mw2 men hadde jeg vert klar over at det var portet så kunne jeg ha spart de pengene. men men gjort er gjort

Tøft å reklamere for piratkopiereing?

 

Wager blir rått. Kvifor får du henta spelet so tidleg?

 

Dama var å forhåndsbestilte spillet for meg for 2 uker siden, og da fortalte de henne at Prestige Edition kan hentest 6 November siden det kommer inn tidligere enn den vanlige versjonen. Om dette stemmer vil jeg tro ettersom dama selv sa ifra at spillet ble utgitt 09/11, men han bak kasse presiserte at Prestige edition kom tidligere enn ventet.

 

Håper det stemmer, for det hadde vært moro å få dette så fort som mulig :) Eneste spillserien (borttsett fra FIFA) som er kul online :)

Nice. Men plar væra pes for butikkar som leverar ut spel før release. Men sjefs for deg om du får nokre dagar før!
Lenke til kommentar

Forbanna heldig iværtfall. Activision var jo helt nazi på utsendelsedatoene med MW2. Heldigvis fant jeg en halvsjabby sjappe her i byen som plasserte det i hyllene dagen før release, men de fleste store butikker/kjeder sendte ut spillet på mandag (lansering tirsdag), og jeg fikk ikke mitt bestilte eksemplar før onsdag.

Dessverre er sjabbysjappa konk nå så det utelukker nok spillet før release for min del :(

Lenke til kommentar

Dei første dagane rundt release vil vere totalt kaos på server-sida uansett. Lag, matchmaking som ikkje fungerar, random disconnects, enda litt til lag og ikkje minst lag. Nevnte eg lag?

 

Så du går vel ikkje glipp av mykje på MP-sida dei første par dagane uansett. Sjølv om det er den perfekte tida for å køyre gjennom SP fram til online-delen er nokonlunde stabil igjen ^_^

Lenke til kommentar

De første dagene er jo de viktigste. Å lære seg banene før alle andre kan gi noen fantastiske første uker i MP. Uff jeg gleder meg nå.

 

Edit: Lag var da aldri et problem i MW2? Matchmaking var shabby ja, men lag var da helt ok. Er tross alt ingen servere som blir mørbanket på konsoller. Husker Bad Company 2 hadde en horribel start though.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Hvorfor legge 500kr på bordet for et spill som bunn i grunn ser nøyaktig likens ut som MW2 ?

 

Multiplayer opplevelsen blir akkurat den samme... Dritfett i ja, kanskje 1-2 uker. Så begynner de fleste n00bs å campe i hver eneste krok mappene har, for ja det er j*vla mange kriker og kroker i MW2 :D

 

Kunne dog lett tenkt meg å spille gjennom singleplayer, men lar meg ikke falle for melkeproduksjon til Treyarch.

 

Flame on eller? B)

Lenke til kommentar

Hvorfor legge 500kr på bordet for et spill som bunn i grunn ser nøyaktig likens ut som MW2 ?

 

Multiplayer opplevelsen blir akkurat den samme... Dritfett i ja, kanskje 1-2 uker. Så begynner de fleste n00bs å campe i hver eneste krok mappene har, for ja det er j*vla mange kriker og kroker i MW2 :D

 

Kunne dog lett tenkt meg å spille gjennom singleplayer, men lar meg ikke falle for melkeproduksjon til Treyarch.

 

Flame on eller? B)

 

Enig med Fi5kuS her altså.

 

Ja, da var det denna tiden på året igjen da... Nå begynner alle jeg kjenner nok en gang å snakke 'OMG JEG FIKK 5 KILLSTREAK LIXZM'... Jada...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...