Doochebag Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Call of Duty: Black Ops Gamer.no - Sniktitt på Call of Duty: Black Ops "(...) Black Ops byr på den mest unike og spennende Call of Duty-opplevelsen (...)" Som ved Modern Warfare 2, får vi tre versjoner av Black Ops - Standard-, Hardened- og Prestige-utgave. Call of Duty: Black Ops (Standard Edition) Her får du en standard versjon av spillet. Call of Duty: Black Ops (Hardened Edition) Sitert fra Game.no: Dette får du i Hardened Edition: -En lekker stålboks til spillet. -Unikt Call of Duty: Black Ops-outfit til avataren din på Playstation Network og Xbox Live. -Fire spillbare Co-op-kart som kun er tilgjengelig i Call of Duty: Black Ops Prestige- og Hardened-utgavene. -En meget heftig medalje i metall. -Om du forhåndsbestiller nå, får du også med et tøft "Dog-tag"-halsbånd med din levering av spillet. Eksklusivt hos GAME! Call of Duty: Black Ops (Prestige Edition) Sitert fra Game.no: Denne versjonen inneholder en radiostyrt bil, RX-XD, som har en radiofrekvens på hele 60 meter, og innebygd videokamera som linkes til et TFT LCD-display på fjernkontrollen. Nå kan du overvåke vennene og naboene dine uten at de merker det. Den har til og med innebygd lyd som gjør at du kan høre hva som blir sagt rundt bilen. Denne utgaven gir deg den nyeste teknologien innen spionasje, og kommer til å bli den hotteste begrensede utgaven av et spill i år som alle kommer til å prate om! Beste priser: Stanard Edition: 399,- hos Elkjøp.no Hardened Edition: 699,- hos Game.no Prestige Edition: 1199,- hos Game.no _______________________________________________________________________________________ Dette blir vel det mest spilte flerspilleren i november/desember kan jeg tenke meg. Hadde opprinnelig mistet håpet på et nytt bra Call of Duty-spill når Infinity Ward problemene startet, men Treyarch har med Black Ops gitt meg håpet tilbake. Kan uten problemer si at jeg liker BF-serien bedre enn COD, men Black Ops med gungame har blitt nødvendig å forhåndsbestille - mangler bare bra nok tilbud på Hardened-utgaven Endret 29. september 2010 av Fekene Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Har bestilt hardened edition, ser fram til å spille det. Håper bare at den ikke har like mange irriterende ting som MW2 hadde. Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Hvor bestilte du hardened? Til hvilken pris? Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 bestilte på gamezone.no, kosta vel 799 eller noe i nærheten hvis jeg ikke husker helt feil, bestilte for en måned siden ca. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ein av dei tinga eg ser fram til er videoeditor. Mykje moro machinima som kan produserast ingame! Elles så håpar eg og at denne videoeditoren kan brukast som eit verkty i kampen mot boosters og juksemakarar. (Ja, verkty er det nynorske ordet for verktøy.) Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 IW mistet touchen med MW2, så det skal bli spennende å se om Treyarch kan heve seg over kongen i denne omgang Eg har gått for den vanlige versjonen til 349,- hos Elkjøp, og håper at eg på ny kan nyte ett COD spill online med venner og kjente. Det nærmer seg folkensB) Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Lagt til avstemming om hvilken versjon du skal ha (eller om du ikke skal kjøpe det) Litt over en måned og på den tiden får vi vi jo MoH, bra med mer konkurranse blant FPS-spillene. Hoho, kan se for meg småkaotiske tilstander når massene skal teste ut gungame. Blir sikkert endel som lurer på hvorfor de bare hadde èn kule og nå løper rundt med en kniv Endret 29. september 2010 av Fekene Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Blir hardened version her, slik at eg får coop maps. IW mistet touchen med MW2, så det skal bli spennende å se om Treyarch kan heve seg over kongen i denne omgang Eg har gått for den vanlige versjonen til 349,- hos Elkjøp, og håper at eg på ny kan nyte ett COD spill online med venner og kjente. Det nærmer seg folkensB) Er dog ikkje einig her. IW har ikkje mista noko i mine auge. Ja spelet har sine svakheiter og bugs. Men eg meiner ganske bestemt at grunnen til at IW ikkje får orden på det er fordi at IW består idag av ein stk vaktmester/reinhaldsmedarbeidar og han tosken som sitt på twitter heile tida, FourZeroTwo. Det er til dags dato få spel som kan matche intensiteten, og dei fenomenale kontrollarane som MW2 tilbyr. Berre synd at Mr. Rodriguez (vaktmesteren hos IW) ikkje kan koda - og få ordna dei tinga som MW2 er plaga med. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Haha.. Kunne ikke være mer enig Trasti. Har vel prøvd stort sett alle de store FPS spillene som har kommet det siste året, men jeg vender fremdeles tilbake til MW2 rimelig kjapt. At det fremdeles ikke er lovfestet at alle konsoll FPS skal ha CoD kontroller er for meg en gåte. MW2 har mange, mange irriterende saker, og de fleste er vel heller lite gjennomtenkt design enn bugs, men ingen er i mine øyne helt gamebreaking. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Haha.. Kunne ikke være mer enig Trasti. Har vel prøvd stort sett alle de store FPS spillene som har kommet det siste året, men jeg vender fremdeles tilbake til MW2 rimelig kjapt. At det fremdeles ikke er lovfestet at alle konsoll FPS skal ha CoD kontroller er for meg en gåte. MW2 har mange, mange irriterende saker, og de fleste er vel heller lite gjennomtenkt design enn bugs, men ingen er i mine øyne helt gamebreaking. Enig - det var det med kontrollar, 'pace' og 'feel' som gjorde at eg spelte nøyaktig 40 minuttar med BF:BC2 online. Men, er uenig at MW2 ikkje har gamebreakers, det er to ting for meg som er absolutte showstoppers. 1. Tactical insertion i Free-for-All. Boosting... Nuke. 2. Quickscoping som blir gjort mogleg av ei samansetning av Sleigh of Hand pro og Aim-assist i non-hardcore matchar. Dette er heldigvis 2 ting Treyarch har bekrefta at ikkje blir mogleg i Black Ops. Du vil ikkje ha moglegheita til å velge "Join Session in progress" i vennelista når den valgte kompisen spelar Free for all. Der lukar dei bort 80-90% av boostinga i FFA. Quickscoping blir eliminert evt kraftig begrensa ved at Treyarch ikkje let Sleigh of hand gje deg kjappare "aim down the sights" når du brukar Sniper-rifle. Det vil sjølvsagt dukke opp tusen ting som irriterar meg blå-grøn med BO. Men eg har stor tru på at BO har tatt lærdom frå der MW2 'gjekk på trynet'. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Tja. Boosting var irriterende, men innimellom er det faktisk greit å ta frem dangerclose klassen med tube/rpg og bare rektumpenetrere idiotene. Det har heldigvis blitt mindre av dette nå som "alle" vet hvor folk gjemmer seg når de booster. Fjerning av join in session på FFA er jo idiotisk av Treyarch. Greit det fjerner boosterne, men det ødelegger jo også for alle andre som vil spille FFA mot kompiser. At de ikke har tatt til fornuft og fjernet tac ins enda er jo utrolig. De enste jeg har møtt som bruker det er boostere og snipere som spawncamper fienden for syke klipp til montagen sin. Det finnes helt sikkert folk som bruker det fornuftig, men det er unntaket fra regelen. Quickscoping er ikke og vil aldri bli en gamebreaker. Det er kanskje like gamebreaking som silenced UMP, men ikke stort mer enn det. Jeg er jo selvfølgelig biased i mitt syn da jeg synes det er det morsomte med hele spillet, men hvor er beviset for at aimassist har noen effekt på quickscoping?Alle sier jo det, men jeg har fremdeles ikke sett noe bevis. Handler jo bare om å plassere scopet på fienden før du sikter inn. De må gjerne fjerne SoH for sniperne. Det var quickscopere i MW1 der dette ikke var tilgjengelig, og det blir flere og flere snipere i MW2 som heller bruker marathon. Tror heller at theatermode vil være en katalysator som fører til flere quickscopere. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Fjerning av join in session på FFA er jo idiotisk av Treyarch. Greit det fjerner boosterne, men det ødelegger jo også for alle andre som vil spille FFA mot kompiser. Sleng partyet ditt på 6 spelarar inn i Barebones - der kan ein spele FFA mot kameratar utan å bli freista til å booste, fordi killstreak rewards er deaktivert. At de ikke har tatt til fornuft og fjernet tac ins enda er jo utrolig. De enste jeg har møtt som bruker det er boostere og snipere som spawncamper fienden for syke klipp til montagen sin. Det finnes helt sikkert folk som bruker det fornuftig, men det er unntaket fra regelen. Enig. Men hvor er beviset for at aimassist har noen effekt på quickscoping?Alle sier jo det, men jeg har fremdeles ikke sett noe bevis. Handler jo bare om å plassere scopet på fienden før du sikter inn. Det er jo berre å spele litt hardcore, så ser ein at antall quickscoparar går ned 97% 95%. Dette er fordi i hardcore har ein mindre (eller ingen..**) aim-assist, slik som ein har i vanleg modus. Det er ikkje utan grunn at du spelar med AR eller SMG når du joinar oss i HC mode, Konamixx ;-) ** Eg veit ikkje kor lite eller kor mykje aim-assist ein har i HC. Men ein merkar fort at det er betrakteleg mindre. Berre synd at dei vanlege modusane er overfylt med drittungar som quickscopar - og (i mi meining) øydelegg spelopplevinga. NB! Legg merke til at dette er mine meiningar. Endret 29. september 2010 av Optimus Trasti Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Nå vet vi enda ikke om barebones er et alternativ i BO, men det er jo en mulighet. Da må man jo samtidig spillet TDM engang iblant. Kjedelig det om man koser seg i FFA. Har faktisk spilt en del barebones FFA da man har mulighet til å være i partychat i moden, men jeg foretrekker fremdeles vanlig FFA, da jeg slipper eventuelle TDM kamper. Grunnen til at det er lite quickscoping i HC er at det gir lite til ingen fordeler. De fleste våpen er one hit kill i den moden. Man tåler generelt mindre i MW2 iforhold til CoD4 (hører rykter om at treyarch går tilbake til CoD4 standard på dette). I core mode har vi som bruker sniper ofte mulighet til å bomme en gang før vi treffer da vi kan ta litt skade før man er død, dette er aldri tilfellet i HC. Bommer du er du død. Dessuten er det irriterende lite bevegelse på kartet i HC mode, aka campfest 2010. Jeg vet mange quickscopet i HC mode i CoD4 der man faktisk tåler litt før man er død, men ja, de få gangen jeg har vært i HCmode på MW2 er det heller lite snipere. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Nå vet vi enda ikke om barebones er et alternativ i BO, men det er jo en mulighet. Da må man jo samtidig spillet TDM engang iblant. Kjedelig det om man koser seg i FFA. Jeg vet mange quickscopet i HC mode i CoD4 der man faktisk tåler litt før man er død, men ja, de få gangen jeg har vært i HCmode på MW2 er det heller lite snipere Lat oss væra samde om å væra usamde! ;-) Men, les her: http://callofduty.wikia.com/wiki/Barebones_Pro Meinar og bestemt at Josh Olin (Treyarch community manager) har bekrefta at det er Barebones i BO på ein QA anten på facebook eller twitter. Skal prøve å finne fram url til dette. Grunnen til at det er lite quickscoping i HC er at det gir lite til ingen fordeler.Ja, eg les du skriv det, og har høyrd at du også hevdar dette ingame. Men eg meinar bestemt dette ògså er ei følgje av at det er mindre assist på aim.. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 For meg må dei gjerne fjerne auto aim fullstendig, den irriterar stort sett meir enn den hjelper. Det er i alle fall mi oppfatning. Snipers og quick-scoping skal eg ikkje gå nærare inn på, merkar blodtrykket stig allereie Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hehe, ja har vi ikke alltid vært enig om å være uenig om dette teamet Trasti Ja autoaimen skulle jeg likt å se bli fjernet. De eneste gangene jeg merker at den er der er når den faktisk drar siktet vekk fra han jeg skal drepe og isteden følger etter tullingen som løper på tvers. Regner med blodtrykket da stiger fordi du elsker de så høyt? Er spent på dette med "interaktive" baner. Mener jeg leste en plass at du på en bane kan åpne en rakettsilo. Om det er mulighet på mange baner gir det noe morsomme taktiske utfordringer. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) For meg må dei gjerne fjerne auto aim fullstendig, den irriterar stort sett meir enn den hjelper. Det er i alle fall mi oppfatning. Snipers og quick-scoping skal eg ikkje gå nærare inn på, merkar blodtrykket stig allereie Hehe, stemmer. Aim assisten er i og for seg grei - men måten den kan utnyttast på får blodet til å koke, ja. Endret 29. september 2010 av Optimus Trasti Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 CoD franchisen er blitt som en gammal melkeku som snart burde bli tatt av dage. Har null tro på dette spillet og skal derfor ikke kaste bort penger. MP blir vel en vag kopi av den elendige MP til MW2. La det bli stopp av generiske og forutsigbare FPS som kun kopierer hverandre! Lenke til kommentar
Einride Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Regner med blodtrykket da stiger fordi du elsker de så høyt? Sjølvsagt! Er spent på dette med "interaktive" baner. Mener jeg leste en plass at du på en bane kan åpne en rakettsilo. Om det er mulighet på mange baner gir det noe morsomme taktiske utfordringer. Kan bli morsomt, berre det ikkje utløyser alt for store endringar i eit game, eller enda verre, er "game ending" (slik som nuke er i MW2). Sistnevnte er vel svært lite sannsynleg sidan dei tross alt fjerna nuke. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Gleder meg helt sykt til dette spillet. Greit nok at det er endel feil med MW2 men jeg har kost meg sykt mye med det også. At Treyarc har fikset endel av tingene som er negativt med MW2 er konge, og i tillegg sykt mange kule forskjellige game modes? Must buy for min egen del. OT, men hvis man forhandsbestiller fra Elkjøp på internett, når får man det i posten? edit: ser at det er litt forskjellige erfaringer med dette. Spørs om det blir å forhandsbestille et sted som har nattåpnet. Endret 30. september 2010 av PaulKemp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå