Doochebag Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Need for Speed: Hot Pursuit Gamer.no - Nytt Need for Speed: Hot Pursuit "Et av tidenes beste Need for Speed-spill gjenfødes i november" In addition to the standard edition, a Limited Edition of the game has been announced. The Limited Edition features numerous bonuses over the standard edition, including exclusive packaging, two exclusive cars and four unlockable cars. Beste pris for Need for Speed: Hot Pursuit (Standard Edition): - 495 Absolutt Spill http://absoluttspill.no/component/option,com_virtuemart/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,3622/category_id,287 Beste priser for Need for Speed: Hot Pursuit (Limited Edition): - 498 Gamezone http://gamezone.no/spill/xbox-360/spill/racing/need-for-speed-hot-pursuit-360/41935/ - 549 CDON http://cdon.no/spill/need_for_speed_hot_pursuit_-_limited_edition-10784986 Sosial politi-og-røver-jaktDet nye spillet får navnet Need for Speed: Hot Pursuit, og det er Burnout-skaperne i Criterion Games som står bak utviklingen. Dermed er alt duket for nye intense politi-og-røver-jakter, på nett og lokalt. Vi loves ekstremt raske og eksotiske biler fra produsenter som Lamborghini og Pagani, og kappkjøringen foregår på åpne landeveier, i ørkenen, skogen og på fjellet, akkurat slik vi husker det fra de første spillene i serien. En ny, dynamisk sosial tjeneste kalt Need for Speed Autolog skal gjøre det enkelt for spillere å sammenligne statistikk og prestasjoner, dele bilder og utfordre hverandre. Utfordringene baseres på hva vennene dine gjør, og man kan enkelt koble seg til hverandres spill. Omfattende kampanje Spillet får en omfattende enspillerdel, som kobles sømløst med flerspillerkonseptet. Du får belønning uansett hvor du spiller, øker i erfaringsnivå og kan låse opp nye biler, våpen og utstyr for både politi og røvere. – Vi i Criterion har spilt Need for Speed siden serien ble introdusert på 3DO. Vi er beæret og begeistret over muligheten til å gjenskape franchisen for dagens koblede publikum. Vårt mål har vært å lage politi-mot-røvere-løp som er så morsomme, raske og underholdende at det vekker til live adrenalin og intensiteten blant dine venner, forteller Craig Sullivan, kreativ sjef hos Criteron. Dette vil i alle fall bli mitt første Need for Speed siden Need for Speed: Hot Pursuit 2 (som ikke var i nærheten av originalen). Men en reboot av Hot Pursuit-franchiset er riktig vei å gå i min mening. Så lurer jeg på hvilke "sosiale" nyheter der bringer oss. Hvor bra vil flerspillerdelen være? Vil Autolog fungere bra? Mitt største spørsmål er vel om det vil være lokal flerspiller? Få bilspill som har det for tiden synes jeg, hadde vært fantastisk med muligheten for 4/2-player. Stoler på Criterion til å lage et helsikes bra bilspill hvertfall, de har ikke skuffet meg med Burnout-serien. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Gledar meg utruleg mykje til dette! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Og der var LE bestilt til 360 fra gamezone. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Har forhåndsbestilt det fra GameStop. Har ikke spilt et Burnout-spill siden Revenge på ps2, og er det bare halvparten så bra som det originale Hot Pursuit, er jeg solgt. Gleder meg! Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Ikke for å pirke, men hvorfor er det så mange slike "for oss som skal spille på Xbox 360"-tråder, da kan jeg altså ikke poste noe her siden jeg skal ha dette til PS3? Hvorfor ikke bare ha en felles tråd for multiplattform-spillene? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Enig. Føler det blir for sært å ha en diskusjonstråd for hver av platformene når det er multi. Om det hadde vært en spille sammen tråd kunne jeg forstått det, men som en diskusjonstråd blir det litt rart. Alle kan jo selvsagt poste i tråden, men emnet får det til å høres litt ekskluderende ut. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Enig der ja, da er vi som velger det til PS3 satt ut av "gruppa" og telles ikke som en eier av Need For Speed Hot Pursuit Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Wut? Det er da ingen som hindrer dere i å opprette en lignende tråd i PS3-forumet? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hvorfor ha flere diskusjonstråder rundt det samme spillet? Aktiviteten i tråden vil i tillegg bli mye høyere. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hvorfor ha flere diskusjonstråder rundt det samme spillet? Aktiviteten i tråden vil i tillegg bli mye høyere. Jeg ser ikke noe galt i å ha to forskjellige tråder når det er snakk om et multiplayer-sentrisk spill. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Det er ikke noe galt i det, men det splitter brukerbasen mer enn nødvendig. Selv om det er hovedsaklig et multiplayerspill er det for begge platformer det samme spillet, hvorpå alle diskusjoner vil være relevant for begge parter. Hadde det vært en "spille sammen" tråd hadde jeg forstått det, men når det er en diskusjonstråd ser jeg ikke poenget. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Det har vel blitt bekreftet at det skal være lokal flerspiller? Ellers avbestiller jeg det på flekken! Lenke til kommentar
l Denato l Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg spilte Hot pursuit på gamecube hele tiden før med broren min, gikk aldri lei. Gleder meg no sinnsykt til Hot Pursuit kommer ut. Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ble skuffet etter å ha testet demoen. Syns definitivt de skulle lagt seg nærmere Burnout-serien hva kontroll/fysikk angår. Helt ufattelig at de ikke klarte å få dette til å flyte 60fps i tillegg.. Blir nok ikke kjøp for min del.. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Mange anmeldelser gir spillet høy score. Gleder meg til det kommer i neste uke. Legg gjerne til Grimvarg på xbox live så får vi testa autologg Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Om jeg kjøper det, så gruser jeg dere alle hihi Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Da får du skaffe det til PS3! Så skal jeg vise deg hvem som slår hvem. At jeg eide deg på hesten i sommer var vel ikke nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå