veritas86 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Kan noen presiere hva de mener med at MoH`s mp del er en blanding mellom COD og BC? :rolleyes: det er vell på grunn av at mp delen er veldig lik mw2 og at det er dice som også har laget bc Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hva er inntrykket til dere andre? Ikke nevn noen spoilers! Jeg har bare spilt multiplayer, men til gjengjeld så elsker jeg det. Det svarer til alt jeg ønsket det skulle være. Og med det mener jeg et Call of Duty-aktig spill med Battlefield-preg og mer fokus på å utrette noe fremfor å kalle inn tre millioner killstreaks. Gikk fort lei av Reach, Gears 2 og MW2 også fordi det hadde mye krimsrams og det er digg å kunne spille et spill hvor ikke "spillet" kommer i andre rekke bak masse "features". (Kun basert på multiplayer) Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hva er inntrykket til dere andre? Ikke nevn noen spoilers! Jeg har bare spilt multiplayer, men til gjengjeld så elsker jeg det. Det svarer til alt jeg ønsket det skulle være. Og med det mener jeg et Call of Duty-aktig spill med Battlefield-preg og mer fokus på å utrette noe fremfor å kalle inn tre millioner killstreaks. Gikk fort lei av Reach, Gears 2 og MW2 også fordi det hadde mye krimsrams og det er digg å kunne spille et spill hvor ikke "spillet" kommer i andre rekke bak masse "features". (Kun basert på multiplayer) Hvis dette stemmer blir jeg overlykkelig, jeg henter mitt eksemplar imorgen. Har leita etter det du beskriver der lenge. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ikke ta det jeg sier som god fisk. Om det er noe anmeldelsene har bevist så er det det at det er delte meninger ute å går om dette spillet. Selv liker jeg det svært godt, men jeg kan se hvorfor andre kanskje ikke liker det. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg gav det en sekser! SP var forholdsvis gøy og MP er skikkelig elsk Endelig et spill med MP7! Dette er høstens MP-spill for min del, ettersom Reach skuffet meg så til de grader. Sector Control er favoritt-gametype for øyeblikket. Lenke til kommentar
assassai Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Beste mp spill jeg har spilt på LENGE! dette trur eg er en av spillene som får bad reviews men komme til å gjør det bra siden dette er en av de få spillene som fokusere på gameplay ikke ubrukelig abilities og perks. Huske dere god gamle cs? den fekk ca 70 - 80 % men fordet om solgte mer en alt. Jeg komme til å spille MoH i en lang period framover og det tok noen timer med spilling for å komme inni spillet så gi spillet en sjans iallefall. Endret 15. oktober 2010 av shavedbr00m Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hadde noen rå runder i stad. Masse action, høyt tempo. Jeg fikk fly å alt faenskap til og bombe fienden. Fikk 33/4 i K/D. Fantastisk morro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå