LarZen Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Noen her som vet om Crysis 2-multiplayer er gratis på PC? Totalt feil tråd å spørre dette i....men ang spørsmålet så er svaret ja det er gratis å spille multiplayer på PC og PS3, X360 må du betale for multiplayer. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Glemte å spørre om noen har fått tak i en comparison-analyse av dette spillet. Har veldig lyst til å forhåndsbestille før det forsvinner. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Glemte å spørre om noen har fått tak i en comparison-analyse av dette spillet. Har veldig lyst til å forhåndsbestille før det forsvinner. Kommer 24 mars, så ta det med ro Men tror de har fra før har allerede sagt at ps3 versjonen vil se mye bedre ut, du kan jo teste Crysis 2 demo MP på 360 nå da. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg har ikke betalt for Xbox Live, så jeg kan ikke spille MP på 360. Men har blitt veldig gira etter å ha sett noen kule MP-trailere på Gametrailers. Noen her som vet hvilken versjon man burde kjøpe av "Knights Contract" og "Bulletstorm"? Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Glemte å spørre om noen har fått tak i en comparison-analyse av dette spillet. Har veldig lyst til å forhåndsbestille før det forsvinner. Kommer 24 mars, så ta det med ro Men tror de har fra før har allerede sagt at ps3 versjonen vil se mye bedre ut, du kan jo teste Crysis 2 demo MP på 360 nå da. http://www.gamersmint.com/crysis-2-ps3-is-sub-hd/ Mazinger dude, the well known wizard from Neogaf has found out the resolution for Crysis 2 PS3 and it runs at a resolution of 1024*720. This is really surprising since Cevat Yerli had boasted that the PS3 version will use the SPU’s power a lot. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) wow det er jo mindre enn "vanlig" 720P, skuff. edit: sikker på at det ikke sto 1024x768? Endret 28. februar 2011 av amir90 Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Venter til spillet kommer ut. Dette var tross alt tatt ut ifra et bilde, og et bilde kan bli komprimert, samme kan en videosnutt. Selv om jeg ikke ville blitt overrasket over at resultatet hadde blitt det missvisende de kaller sub-HD. På tide med nye konsoller sier jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå