Gå til innhold

"Head to Head Comparison"-tråden!

Mr Bubbles

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-vanquish-face-off

". If you own both machines and are wondering which to buy, it's a tough one to call overall but in my view, the v-sync implementation has to give the PS3 version the edge."

Siden det var ingen som ville poste forskjeller på dette så gjør jeg det!

Bra jeg satsa på PS3 versjonen før jeg leste igjennom dette :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Hvis du mener at det "saug", så innebærer jo dette at du faktisk har prøvd det. Latterlig formulering! Du kunne heller ha skrevet "jeg tror ikke spillet er noe for meg" etc... Jeg tror heller ikke at jeg hadde likt Vanquish, men skriver ikke at det suger, det er barneskole utsagn.

Lenke til kommentar

Hvis du mener at det "saug", så innebærer jo dette at du faktisk har prøvd det. Latterlig formulering! Du kunne heller ha skrevet "jeg tror ikke spillet er noe for meg" etc... Jeg tror heller ikke at jeg hadde likt Vanquish, men skriver ikke at det suger, det er barneskole utsagn.

Kva eg baserar mitt intrykk på, treng ikkje du legge deg opp i. Ut ifrå det eg har sett hjå vener som har kjøpt spelet, lest, og sett av videoar har eg gjort meg eit totalt intrykk. Forøvrig så har eg prøvd spelet. Men eg burde kanskje vært meir spesifik. Dersom nokon som skuldar IQ las det, kunne det lett ha blitt misforståingar. Merk at eg nemnar ikkje namn - eller seier heller ikkje at det er nokon på dette forumet som står i minus på 'konto'.

Men det eg legg i "testa" er at eg har ikkje tatt med tid til å prøve det ordentleg.

Ut ifrå inntrykk eg har fått via andre kanalar, samt mitt eige førsteinntrykk med kontrollaren i handa - gav meg alt eg trang. Elendig.

Kva ordet 'suger' angår - så har du kanskje rett. Men eg valde å ordlegge meg på ein slik måte, med tanke på at det er ein del yngre folk som les her inne. Det er lettare å kommunisere med dei dersom ein brukar slang. Og utifrå kallenamnet ditt ser eg jo at du ikkje er så gamal sjølv. Kva er det ungdommen seier idag når dei meiner noko er dårleg?

Vanquish is whack, yo.

Sånn? :-)

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar

Vel, det er ihvertfall bra at Platinum denne ganger greier å lage så å si identiske versjoner til 360/PS3 også ytelsesmessig, det er vel et problem med Bayonette har jeg hørt.

Ser heller ikke hvordan noen kan si at kontrollen i Vanquish er dårlig, med mindre man mener alle andre 3PS spill har dårlig kontroll også. Kontrollen i Vanquish er nemlig så smooth som du får den.

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

Jeg synes Vanquish er bedre en Gears Of War 2 med tanke på farten og grafikken, minner meg om gears Of War 1 og Crysis på steroider og speedboost og det liker jeg innmari bra!!

Glad jeg kjøpte Vanquish for å si det slik :). Og tok den versjonen jeg følte meg mest tilfreds med ;)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

En sammenligning på høstens kanskje største multiplattform spill har kommet ut og ikke så voldsomt overaskende ser versjonene nesten identiske ut men 360 versjonen har skarpere og mere crisp men på en annen side så virker det som om Ps3 versjonen er mere agressivt lyst.

Call Of Duty Black Ops Comparison

Hvis jeg skulle ha skaffet meg dette spillet så hadde jeg valgt 360 versjonen mest pga kontrollpreferamser

Endret av whackedorange
Lenke til kommentar

En sammenligning på høstens kanskje største multiplattform spill har kommet ut og ikke så voldsomt overaskende ser versjonene nesten identiske ut men 360 versjonen har skarpere og mere crisp men på en annen side så virker det som om Ps3 versjonen er mere agressivt lyst.

Call Of Duty Black Ops Comparison

Hvis jeg skulle ha skaffet meg dette spillet så hadde jeg valgt 360 versjonen mest pga kontrollpreferamser

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-call-of-duty-black-ops-faceoff

360 versjonen er mye bedre. Høyere oppløsning, bedre framerate.

Endret av Larsann
Lenke til kommentar

Etter å ha sett Eurogamer kjøre Black Ops X360 vs PS3 så begynner jeg å bli rimelig forbanna at PS3 så si nesten 98% av tiden er det svake leddet altså.....nesten så jeg vurderer å gjøre X360 til min main gaming rig nå.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...