GarethWest Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Vel, spelet er såfall ufatteleg bra. Historia er vannvittig spanande. Storkoste meg med Fallout 3, og storkosar meg med New Vegas. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-vanquish-face-off ". If you own both machines and are wondering which to buy, it's a tough one to call overall but in my view, the v-sync implementation has to give the PS3 version the edge." Siden det var ingen som ville poste forskjeller på dette så gjør jeg det! Bra jeg satsa på PS3 versjonen før jeg leste igjennom dette Endret 28. oktober 2010 av Toman Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Bra jeg satsa på PS3 versjonen før jeg leste igjennom dette Satser ikke du stort sett på PS3 versjonene i flesteparten av tilfellene da siden det er den maskina som er framtiden Endret 29. oktober 2010 av whackedorange Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Satser på hvem jeg vil, men siden jeg har flere bedre venner på PS3en så er det åpenbart jeg velger det til PS3, på 360en er jeg hata fordi jeg liker PS3 over 360 Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Vanquish saug hestepung. Så står over :-) Dette skriv eg faktisk utan å ha testa det. Eg har berre sett review samt video. Ikkje spel for meg, mao. Endret 3. november 2010 av Optimus Trasti Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hvis du mener at det "saug", så innebærer jo dette at du faktisk har prøvd det. Latterlig formulering! Du kunne heller ha skrevet "jeg tror ikke spillet er noe for meg" etc... Jeg tror heller ikke at jeg hadde likt Vanquish, men skriver ikke at det suger, det er barneskole utsagn. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Hvis du mener at det "saug", så innebærer jo dette at du faktisk har prøvd det. Latterlig formulering! Du kunne heller ha skrevet "jeg tror ikke spillet er noe for meg" etc... Jeg tror heller ikke at jeg hadde likt Vanquish, men skriver ikke at det suger, det er barneskole utsagn. Kva eg baserar mitt intrykk på, treng ikkje du legge deg opp i. Ut ifrå det eg har sett hjå vener som har kjøpt spelet, lest, og sett av videoar har eg gjort meg eit totalt intrykk. Forøvrig så har eg prøvd spelet. Men eg burde kanskje vært meir spesifik. Dersom nokon som skuldar IQ las det, kunne det lett ha blitt misforståingar. Merk at eg nemnar ikkje namn - eller seier heller ikkje at det er nokon på dette forumet som står i minus på 'konto'. Men det eg legg i "testa" er at eg har ikkje tatt med tid til å prøve det ordentleg. Ut ifrå inntrykk eg har fått via andre kanalar, samt mitt eige førsteinntrykk med kontrollaren i handa - gav meg alt eg trang. Elendig. Kva ordet 'suger' angår - så har du kanskje rett. Men eg valde å ordlegge meg på ein slik måte, med tanke på at det er ein del yngre folk som les her inne. Det er lettare å kommunisere med dei dersom ein brukar slang. Og utifrå kallenamnet ditt ser eg jo at du ikkje er så gamal sjølv. Kva er det ungdommen seier idag når dei meiner noko er dårleg? Vanquish is whack, yo. Sånn? :-) Endret 3. november 2010 av Optimus Trasti Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Vanquish er rått:) Iallfall for mange! Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Vel, det er ihvertfall bra at Platinum denne ganger greier å lage så å si identiske versjoner til 360/PS3 også ytelsesmessig, det er vel et problem med Bayonette har jeg hørt. Ser heller ikke hvordan noen kan si at kontrollen i Vanquish er dårlig, med mindre man mener alle andre 3PS spill har dårlig kontroll også. Kontrollen i Vanquish er nemlig så smooth som du får den. Endret 4. november 2010 av g.i.r.l. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Jeg synes Vanquish er bedre en Gears Of War 2 med tanke på farten og grafikken, minner meg om gears Of War 1 og Crysis på steroider og speedboost og det liker jeg innmari bra!! Glad jeg kjøpte Vanquish for å si det slik . Og tok den versjonen jeg følte meg mest tilfreds med Endret 4. november 2010 av Toman Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvis dette stemmer så ser Two Worlds II betraktlig bedre ut på 360. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvis dette stemmer så ser Two Worlds II betraktlig bedre ut på 360. Noen bilder så PS3 direkte utvasket ut ja..men andre så det mye bedre ut en X360. Og som vanelig er gaman helt på vidda på X360 da..men ja det var voldsomt forskjeller på noen av bildene. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) En sammenligning på høstens kanskje største multiplattform spill har kommet ut og ikke så voldsomt overaskende ser versjonene nesten identiske ut men 360 versjonen har skarpere og mere crisp men på en annen side så virker det som om Ps3 versjonen er mere agressivt lyst. Call Of Duty Black Ops Comparison Hvis jeg skulle ha skaffet meg dette spillet så hadde jeg valgt 360 versjonen mest pga kontrollpreferamser Endret 9. november 2010 av whackedorange Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Kan ikke tro at PS3 versjoner er så lys. Det er vel bare å skru ned på kontrasten, så ser versjonene mer like ut. Får teste på min skjerm senere. Ser at 360-versjonen er skarpere og overall bedre, men det skal jeg tåle greit Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg skjønner aldri hvorfor PS3 versjonene ofte ser så blasse ut i slike sammenligninger? Jeg har aldri sett noen slik forkjell på min TV. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Nei en så enorm forskjell som det der får eg aldri til på min TV heller, med mindre eg virkelig vil rævkjøre innstillingene selvfølgelig Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg skjønner aldri hvorfor PS3 versjonene ofte ser så blasse ut i slike sammenligninger? Jeg har aldri sett noen slik forkjell på min TV. Det er en konspirasjon Trenger ikke være langt fra sannheten heller Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ja en kan begynne å lure litt...forskjell på textures den er jo grei. Men som flere også sier så er jo ikke bildet så blasse da.....veldig spesielt. Lenke til kommentar
Larsann Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) En sammenligning på høstens kanskje største multiplattform spill har kommet ut og ikke så voldsomt overaskende ser versjonene nesten identiske ut men 360 versjonen har skarpere og mere crisp men på en annen side så virker det som om Ps3 versjonen er mere agressivt lyst. Call Of Duty Black Ops Comparison Hvis jeg skulle ha skaffet meg dette spillet så hadde jeg valgt 360 versjonen mest pga kontrollpreferamser http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-call-of-duty-black-ops-faceoff 360 versjonen er mye bedre. Høyere oppløsning, bedre framerate. Endret 10. november 2010 av Larsann Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Etter å ha sett Eurogamer kjøre Black Ops X360 vs PS3 så begynner jeg å bli rimelig forbanna at PS3 så si nesten 98% av tiden er det svake leddet altså.....nesten så jeg vurderer å gjøre X360 til min main gaming rig nå. Endret 10. november 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå