Mr Bubbles Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Mange gamere har som regel problemer med å velge hvilken versjon av nylanserte spill de skal kjøpe når de har både PlayStation 3 og Xbox 360. Grunnen for at jeg opprettet dette innlegget er for å gjøre det enklere for de som møter slike problemer. Som kanskje alle her vet, så pleier Lens of Truth å kjøre en analyse for å se hvilken versjon som er overlegen, men dette skjer ikke før spillet er lansert. For de som forhåndsbestiller vil dette være vanskelig å avgjøre i og med at de ikke vet hvilken versjon som er å foretrekke. Denne tråden er for å diskutere og kommentere rundt dette emnet, og jeg vil helst at det ikke er noen form for partisk diskusjon. Da er det bare å starte! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Kjøper de spillene hvor jeg vil selv om den ene maskinen er bedre en andre på mulitplattform, spillere som meg gamer hvor jeg vil Endret 28. september 2010 av Toman Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Kjøper spill på den platformen vennene mine gjør det. Hvis det er MP spill da. Vil gjerne spille med venner enn random internett peeps. Hvis det er offline spill kjøper jeg det til PS3, fordi jeg liker kontrollen veldig godt. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Kjøper de spillene hvor jeg vil selv om der ene plassen er bedre en andre, spillere som meg spille hva som helst uansett hvor Du veit det er lov å lese over kva ein skriv før du trykkar på 'Submit', ikkje sant? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Submitter hva jeg vil jeg, så back off Im done with sammenligninger av spill, spiller der jeg føler for det, og tar sjanser med å forhåndsbestillinger, men noen spill jeg vet blir bedre en på x plattform vs y osv Lenke til kommentar
Amored Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Kjøper spill der venner skal ha de, så lenge det er multiplayer og de gidder å spille online. Men om spillene blir bedre på f.eks. plattform Y vs. plattform X, så blir det kjøp på plattform Y. Er glad det finnes en side som LensofTruth.com! Endret 27. september 2010 av Amored Lenke til kommentar
Einride Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Digital Foundry hos Eurogamer plar òg ha veldig mange gode samanlikningar mellom plattformane (vel, i hovudsak PS3/X360) for dei fleste nye spel. I tillegg til mykje andre veldig gode artiklar, sjølvsagt Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Kult at du lenket til en Enslaved-sammenligning for det er faktisk det neste spillet som jeg skal forhåndsbestille. Er fortsatt ikke helt sikker på hvilken versjon jeg skal gå for etter å ha lest artikkelen. Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Kjøper de spillene hvor jeg vil selv om der ene plassen er bedre en andre, spillere som meg spille hva som helst uansett hvor Du veit det er lov å lese over kva ein skriv før du trykkar på 'Submit', ikkje sant? Takk for den utrolige nyttige posten din, Optimus Trasti. Forsett sånn! Jeg mener, la folk ha meninger som er det motsatte av dine!? FOR NOE TULL! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Når head to head er so close som med Enslaved velger jeg den plattformen som jeg mener har best kontroll så det blir 360 versjonen som jeg tar med meg hjem på releasedatoen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Kjøper de spillene hvor jeg vil selv om der ene plassen er bedre en andre, spillere som meg spille hva som helst uansett hvor Du veit det er lov å lese over kva ein skriv før du trykkar på 'Submit', ikkje sant? Takk for den utrolige nyttige posten din, Optimus Trasti. Forsett sånn! Jeg mener, la folk ha meninger som er det motsatte av dine!? FOR NOE TULL! Tror ikke det var det han mente. Vil heller tro at han tenkte på at det var en del skrivefeil og derfor litt vanskelig å lese posten til Toman. Ikke noe værre enn det Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Kjøper de spillene hvor jeg vil selv om der ene plassen er bedre en andre, spillere som meg spille hva som helst uansett hvor Du veit det er lov å lese over kva ein skriv før du trykkar på 'Submit', ikkje sant? Takk for den utrolige nyttige posten din, Optimus Trasti. Forsett sånn! Jeg mener, la folk ha meninger som er det motsatte av dine!? FOR NOE TULL! Og det er òg lov å lese innlegga til andre før ein bestemmer seg for å /rage. ;-) Takk til nouse4aname som skjønte kva eg meinte. Eg meinar at dersom me skal klare å ha ei diskusjon må ein unngå sms språk og dei største skrivefeila. Elles blir det berre misforståingar. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Kult at du lenket til en Enslaved-sammenligning for det er faktisk det neste spillet som jeg skal forhåndsbestille. Er fortsatt ikke helt sikker på hvilken versjon jeg skal gå for etter å ha lest artikkelen. Ikkje godt å seie, det spelet er heller ukjent for meg. Har det multiplayer? Då velger du den konsollen der dei du vil spele online med er. Viss ikkje velger du den med best kontroll, som whacked har planar om. Eventuelt kan du kaste kron/mynt Og det er òg lov å lese innlegga til andre før ein bestemmer seg for å /rage. ;-) Takk til nouse4aname som skjønte kva eg meinte. Eg meinar at dersom me skal klare å ha ei diskusjon må ein unngå sms språk og dei største skrivefeila. Elles blir det berre misforståingar. Blir for mykje å lese om du ikkje nyttar deg av sms-språk, ser du vel. lizm. elns... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Kult at du lenket til en Enslaved-sammenligning for det er faktisk det neste spillet som jeg skal forhåndsbestille. Er fortsatt ikke helt sikker på hvilken versjon jeg skal gå for etter å ha lest artikkelen. Hvis du ser på videoen så legger du merke til at 360-versjonen har en mer stabil frame rate, om det hjelper deg litt? Endret 28. september 2010 av Amored Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Head to Head av EA Sports MMA demo: Kjelde: http://www.lensoftruth.com/?p=22716 Klart og tydeleg kven som kjem best ut i denne demo samanlikninga. Spørsmålet du må spørre deg sjølv når du vurderar dette spelet er - skal eg spele online med kompisar? Det eg lurar på er, kan EA Sports få PS3 versjonen opp på linje med 360 utgåva før release, den 19. oktober? Følg lenkja mi til Lensoftruth for å få ei ordentleg samanlikning. Endret 29. september 2010 av Optimus Trasti Lenke til kommentar
Einride Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Klart og tydeleg kven som kjem best ut i denne demo samanlikninga. Spørsmålet du må spørre deg sjølv når du vurderar dette spelet er - skal eg spele online med kompisar? Det eg lurar på er, kan EA Sports få PS3 versjonen opp på linje med 360 utgåva før release, den 19. oktober? Følg lenkja mi til Lensoftruth for å få ei ordentleg samanlikning. Neppe, at PS3 har lavare oppløysning på ein del multiplattformutgivelsar er særdeles vanleg. Men så lenge frame rate er OK på begge plattformar og det ikkje er for mykje tearing har det vel egentlig lite å seie. Så store var ikkje forskjellane, du driver jo tross alt ikkje å studerar desse svette mannekroppane så nøye. Eller? Velg spelet til den plattforma ein vil spele online på/likar kontrollane til/whatever. Igjen, med forbehold om frame rate/tearing. (Digital Foundry er mykje flinkare enn Lens of Truth på akkurat det punktet.) Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Så gråe bilder får jeg ikke på min skjerm, sånne sammenligninger setter alltid opp feil innstillinger på tven. Var noe lignenede med MW2 og BFBC2, men min skjerm klarer å gjør det gråe til mere farger Mine konsoller er kobla opp på samme skjerm og har samme brightness, kontrast og farger med HDMI med FULL Range og Expanded... Endret 29. september 2010 av Toman Lenke til kommentar
Amored Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Så gråe bilder får jeg ikke på min skjerm, sånne sammenligninger setter alltid opp feil innstillinger på tven. Var noe lignenede med MW2 og BFBC2, men min skjerm klarer å gjør det gråe til mere farger Mine konsoller er kobla opp på samme skjerm og har samme brightness, kontrast og farger med HDMI med FULL Range og Expanded... En skjerm gir fortsatt ikke bedre oppløsning på teksturer osv. Men jo, man kan lett gjøre blasse spill mer fargerike ved å justere innstillingene litt. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Kult at du lenket til en Enslaved-sammenligning for det er faktisk det neste spillet som jeg skal forhåndsbestille. Er fortsatt ikke helt sikker på hvilken versjon jeg skal gå for etter å ha lest artikkelen. Hvis du ser på videoen så legger du merke til at 360-versjonen har en mer stabil frame rate, om det hjelper deg litt? Åh, forhåndsbestilte 360-versjonen før jeg så denne posten. Bestilte i tillegg Assassin's Creed: Brotherhood til 360. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Bare for å ha sagt det en gang for alle: Det øyeblikket det legges opp til konsollkrig i denne tråden stenges den, og advarsler økes over en lav sko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå