Øystein.F. Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Både armane og beina dine kjem til å flyge langt i dette vanvittige spelet. Les hele saken Lenke til kommentar
Lfc3aa1 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Ser ikke veldig bra ut:-( Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Konseptet høres spennende ut, men med Rebellion ved roret har jeg ikke de store forventningene. Et annet, bedre utviklerstudio kunne kanskje ha demmet opp for de arkaiske designparadigmene japanske utviklere tradisjonelt har en tendens til å gå på trynet i, men nå? Meh. Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Tror det kan bli bra jeg, virker passe rånete! xD Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hva skjer med at du ikke kan være tøff spillprotagonist uten et fucka kutt over øyet? Japan kan gjøre oss alle en tjeneste, og holde seg til erotiske sammenkomster mellom tentakkelmonstre og melonsmuglende skolejenter. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Syns faktisk det så litt kult ut jeg. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Spelaren må tenkje «skal eg halde fram med å skyte fienden til han er død, eller skal eg plukke opp igjen beina mine?» Med denne setningen og videoen så lar jeg min interesse passere. Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Syns faktisk det så litt kult ut jeg. Godt å høre at det er NOEN som er optimistiske her! xD Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Dette spillet virker så herlig sært at jeg MÅ få skaffet det så snart det er på billig-markedet. Lenke til kommentar
Block_InnleggNO Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Så ikke noe spesielt ut egentlig. Du skyter på demoner. Blir du skadet mister du en eller flere kroppsdeler som du kan plukke opp igjen eller la ligge. For meg så virker det som om det har lite å si for gameplayet at du kan miste beina, bortsett fra å gjøre deg tregere og svakere, noe som ikke gjør spillet gøyere. Det ser ikke ut til å tilføye så mye nytt. Om du hadde kunnet plukket opp andre skapninger sine lemmer, ja DA hadde det vært noe, men sånn som det er nå så ser det ut som et middelmådig skytespill med irritasjonsmomenter i form av å miste kroppsdeler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå