Imbakenneth Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hei! som emnetittelen sier så fikk jeg en sånn surende lyd på xboxen, vet noe hva dette er? det høres ut som om det er fra der man putter inn cden. kan dette være farlig på noe slags vis for xbxoen min? håper noen kjønte det. Mvh Lotr Lenke til kommentar
TheManWithAName Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hei! som emnetittelen sier så fikk jeg en sånn surende lyd på xboxen, vet noe hva dette er? det høres ut som om det er fra der man putter inn cden. kan dette være farlig på noe slags vis for xbxoen min? håper noen kjønte det. Mvh Lotr Det er vel dvd-drevet som bråker, anatar jeg. Er dette den nye slim-versjonen eller gamle modellen (Elite/Arcade/Premium)? Mine gamle Elite bråkte uansett veldig mye når jeg spilte spill uten å ha installert det først. Og det har jaggu meg også hendt på min nye slim-modell. Den er forholdsvis stille til vanlig, men titt og ofte begynner den å lage en irriterende surre-aktig lyd. Dette problemet forsvinner gjerne etter at man har installert et spill. Igrunnen veldig skuffet over den nye modellen. Den har store forbedringer ja, men den er slettes ikke "whisper-quiet". Kanskje bortsett fra når man navigerer rundt på dashbordet da. Nesten så man lurer på en konsollen er defekt eller at den skal være sånn. Har ikke noe endelig klart svar å gi, annet enn at jeg ser ut til å ha det samme problemet som deg. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Høres ut som begge deres konsoller er (på vei til å bli) defekt, egentlig. Lotr sitt drev kommer til å ripe opp spill heller før enn senere. Min slim er hvertfall "whisper quiet". Kun når spill innstalleres til HDD at den lager litt lyd. under installasjonen, altså. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 jeg har instalert spillet på HDD, men jeg trur den lyden har slutta nå, sånn helt plutselig, så jeg trur det er bra nå takk for dere som har svart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå