Gå til innhold

Fikk en surrende lyd fra xbox 360


Imbakenneth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

som emnetittelen sier så fikk jeg en sånn surende lyd på xboxen, vet noe hva dette er? det høres ut som om det er fra der man putter inn cden. kan dette være farlig på noe slags vis for xbxoen min?

 

håper noen kjønte det.

 

Mvh Lotr

 

Det er vel dvd-drevet som bråker, anatar jeg. Er dette den nye slim-versjonen eller gamle modellen (Elite/Arcade/Premium)? Mine gamle Elite bråkte uansett veldig mye når jeg spilte spill uten å ha installert det først. Og det har jaggu meg også hendt på min nye slim-modell. Den er forholdsvis stille til vanlig, men titt og ofte begynner den å lage en irriterende surre-aktig lyd. Dette problemet forsvinner gjerne etter at man har installert et spill.

 

Igrunnen veldig skuffet over den nye modellen. Den har store forbedringer ja, men den er slettes ikke "whisper-quiet". Kanskje bortsett fra når man navigerer rundt på dashbordet da. Nesten så man lurer på en konsollen er defekt eller at den skal være sånn.

 

Har ikke noe endelig klart svar å gi, annet enn at jeg ser ut til å ha det samme problemet som deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...