thomasheger Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Etter ti år har Ico-skaperen skjønt hvordan han skal lage spill. Les hele saken Lenke til kommentar
Avean Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Grabbe/Klatresystemet dem har fra Shadow of The Colossus burde vært standardisert i alle spill. Det er perfekt og realistisk. Alt er fysikkbasert. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Tør jeg tippe at spillet i stor grad går ut på å utvikle Tyco-kjæledyret til å bli en verdig vokter, noe det trenger å bli fordi det tross alt er The Last Guardian av ett eller annet viktig? Og tør jeg håpe at jeg får gi den et annet navn enn Trico? Det høres ut som en bensinstasjon. Vår demonstratør er kort og brutal, og tar ned beistet på ikke så altfor lang tid. Vinden blafrer og gir oss øresus, musikken dundrer ut av høyttalerne og inn i ryggmargen vår. Å herre som jeg gleder meg! Jeg fullførte aldri Shadow of the Colossus (jeg ga opp å få en av dem til å gå over riktig geysir til rett tid (gruer meg til denne kampen kommer opp på nytt) men den første kampen hadde den beste musikken, og kombinert med den ekstatiske følelsen av å klatre på noe jeg ikke aner hva er utover gammelt, gigantisk og grinete sitter i meg den dag i dag. Endret 25. september 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
thomasheger Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Tør jeg tippe at spillet i stor grad går ut på å utvikle Tyco-kjæledyret til å bli en verdig vokter, noe det trenger å bli fordi det tross alt er The Last Guardian av ett eller annet viktig? Og tør jeg håpe at jeg får gi den et annet navn enn Tyco? Det høres ut som en bensinstasjon. Det står da vitterlig Trico, ikke Tyco, flere ganger i artikkelen? Tror navnet stammer fra Uedas Ico-oppheng. Team Ico. Trico. Project Trico var også kodenavnet for spillet før det ble avslørt på E3 i 2009. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Ah, selvfølgelig, har nå rettet opp. Poeng til utviklerne for å lage et navn som har et underliggende poeng, men det høres fortsatt ut som en bensinstasjon. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Vakker grafikk og et spennende konsept. Me likes. Dette kan bli spillet som får meg til å kjøpe en PS3. @AltF4: Selv synes jeg at Trico hadde passet bra som et trehjulsykkelmerke. ^_^ Endret 25. september 2010 av Leflus Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Synes Trico var et fint navn jeg. Dog tror jeg ikke "The Last Guardian" har noe i seg foreløpig. Tittelen altså. Noe av det siste som ble sagt i artikkelen var jo at ingen kunne fortelle Thomas hvorfor spillet het akkurat det. Det var ikke tenkt ut enda. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Uansett så gleder jeg meg noe voldsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå