Shanice Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Heisann! Vi er en gjeng på 7 som vil starte et nytt helnorsk guild. For øyeblikket spiller vi i et multinasjonalt guild på emerald dream, men ønsker nå å starte et eget 10 man guild for cataclysm. Kun med norske medlemmer. Bytte server eller faction er ikke en umulig tanke. Spiller for tiden horde. Vi har alle vært ganske hardcore raiders i 25 man guilds, og søker etter dyktige motiverte spillere. - 3-4 raids i uka - Moden oppførsel - Kjent med ventrilo - Maxed proffessions - God kjennskap til sin klasse Akkurat nå er vi interessert i alle klasser, men spesielt tanks og ranged. Om det skulle være en likesinned gjeng her som er ute med noe av det samme i tankene, så er vi åpen for en evnt. merge eller lignende. Ellers er det mulig å sende en søknad til [email protected] Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Akkurat nå er live characteren min frozen men jeg spiller warrior i cat beta nå og har spilt warrior siden wow vanilla ble sluppet, både som dps og tank. Jeg er interessert, men tror ikke jeg kommer til å spille på charen min før cataclysm går retail. Evt så blir det bare for å geare opp mot cataclysm for å kjøre lettere gjennom instancer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå