henrikr Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Så Var ikke så lenge siden jeg fikk meg en 120gb ps3 slim. Dog virker den litt rar. Etter å spilt i en times tid, tar jeg ut spillet og dvden det er veldig varm, også så blåser viftene på max firsprang nesten med en gang jeg setter den på. Det er ikke så høyt, men det er mer sånn uling. Gikk for en slim fordi jeg hørte at 60gb osv var preget med høy varme. PS3en har aldri slått seg av pga varme, spørsmålet mitt er vel om den gjør det automatisk hvis den blir for varm. Litt smånervøs for tiden. Lenke til kommentar
gandi89 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) hei Jeg skjønte spårsmålen din, jeg synes ikke det, ps3 slim har en vifte og en vifte holder ikke nok. Vis du får høy varme, pass på at du ikke får ps3 red of the dead, da slutter å funke ps3 slim. Jeg har hatt også samme problem Først blir glo varmt under deksel deretter blu-ray plater også, ps3 har fått varmeutvikling problem, likevel har jeg løst problemer. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- se siden her: http://www.innlegg.n...=1 Du må kjøpe tilhøre pakke til ps3 slim, får å slipper høy varme 1. Ps3 turbo cooling 2. ps3 nyko intercooler 3 notebook cooler pad Jeg har testet den og sjekket tempratur, blu-ray spiller ingen varmeutvikling cpu og gpu ingen varmeutvikling jeg har testet hvor mange time kan jeg spille? jeg spilte et døgn og det gikk fint uten varmeutvikling. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ LYKKE TIL Endret 25. september 2010 av gandi89 Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Om ps3'en din blir så varm at den slår seg av, eller varm nok til at den skulle ha gjort det, så er det nok noe feil med den. Har hatt min ps3 slim i snart et år og den lager verken noe lyd eller blir spesielt varm. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Den har aldri slått seg av. Spurte om PS3'en slår seg av om den blir for varm. Uansett, den stod på i hele natt og var ikke spesielt varm når tok på den i dag morges. Så en MOD kan bare slette tråden Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 "PlayStaion 3"-en min har restartet et par ganger etter at jeg har trykket på PS-knappen for å avslutte fra Uncharted 2. Googlet dette og så ut som at den gjør det på grunn av overoppheting, burde jeg bekymre meg for dette? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Om de ikke så noe spesielt om det de du googlet, så er det vel ingen grunn til bekymring. Men om det plager det, så er det bare å ta den med til sjappa du kjøpte den. Og hvorfor gåseøyne rundt Playstation 3? Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Øh, blir det feil å skrive PlayStation 3en? Skrev det slik for at det ikke skulle se rart ut, haha. Det har skjedd mange ganger nå i det siste at den har restartet, men jeg har også lagt merke til én ting til. Og det er at konsollen lager to skarpe pipe lyder etter hverandre, altså det er samme lyd som når du slår på konsollen. Noen som vet hvorfor den piper to ganger før den restarter? For meg høres det nesten ut som den holder på å skreike og pipelydene er som et skrik i mine ører. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Ta den med til butikken du kjøpte den og reklamere på den. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Uhm, vet du hvordan jeg kan lage en back-up til save-filene mine før jeg kontakter CDON? Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ingen som vet hvordan man gjør dette? Hva skjer egentlig med DLC og Game Packs som jeg har lastet ned fra PSN? Forsvinner disse? Beklager at jeg spør, men har aldri gjort dette før og trenger litt feedbacks. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hvordan ta en backup. DLCer og slikt er koblet opp mot kontoen din og kan lastes ned gratis så mange ganger du vil etter et kjøp. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Det gikk tydeligvis ikke ann å backe up Dante's Inferno, Street Fighter og Heavy Rain save fil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå