TurtleSquirtel Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Er det noen her på forumet som har kjøpt fra videogamesplus.ca, lurer på det fordi jeg har tenkt å kjøpe noe selv der. Jeg vet at de sender uten toll men det jeg lurer på er om man noen ganger må betale den likevel, i så fall hvor mye mer. Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Er det tollfritt der? Det er isåfall flott! Edit: Moms, mener jeg. Endret 24. september 2010 av Doderlein Lenke til kommentar
Amored Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg har bare bestilt derfra én gang. Bestilte Demon's Souls til fullpris, og jeg trengte ikke å betale noe ekstra for å få spillet inn i Norge. På pakken hadde de satt 25 kanadiske dollar, eller noe sånn. Bestilte på en torsdag, og fikk spillet mandagen etter Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Bestilte både Demon's Souls (370kr) og God Of War Collection (252kr) og har forhåndsbestilt Sly Collection for 282kr med frakt i prisen Begge de 2 første spillene gikk forbi tollen da de merket pakken med 20 kanadiske dollar B) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Er det noen her på forumet som har kjøpt fra videogamesplus.ca, lurer på det fordi jeg har tenkt å kjøpe noe selv der. Jeg vet at de sender uten toll men det jeg lurer på er om man noen ganger må betale den likevel, i så fall hvor mye mer. Alt blir sendt uten toll uansett butikk, det er verdien på pakken som bestemmer om det skal tolles eller ikke og tollgrensa er på 200 kroner. Det denne siden gjør er vel så vidt jeg vet å hevde at alle inneholder verdier for under 200 kroner, og dermed unngår de reglementet. Det er forøvrig ikke et helt sikkert system, og pakken kan allikevel bli stoppet i tollen så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Alt blir sendt uten toll uansett butikk, det er verdien på pakken som bestemmer om det skal tolles eller ikke og tollgrensa er på 200 kroner. Det denne siden gjør er vel så vidt jeg vet å hevde at alle inneholder verdier for under 200 kroner, og dermed unngår de reglementet. Det er forøvrig ikke et helt sikkert system, og pakken kan allikevel bli stoppet i tollen så vidt jeg vet. Ja, stikkprøver skjer ehele tiden. Lenke til kommentar
TurtleSquirtel Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 Takker og bukker for deres svar, har nå blitt smartere om handel på Videogamesplus.ca Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå