Joachim_F Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Glupske romvesener, spenstige kattejenter og magiske underbukser. Jepp, her er ukens nettutgivelser. Les hele saken Lenke til kommentar
Oberlai Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Endelig fredag - endelig Ukens nettutgivelser! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Feign er utrolig kult! I hvert fall for de (meg) som ikke har prøvd spill av denne typen for Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Feign er utrolig kult! I hvert fall for de (meg) som ikke har prøvd spill av denne typen for Ehh.. nå skal det sies at jeg kun prøvde i 10 minutt, men hva som gjør at dette er så spesielt? Lenke til kommentar
martin1872 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Ja, Fegin var noe rare greier, bare vare ikke spillet rart, men musikken var irriterende Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Herlig lesning. Hopper dere fortsetter med denne spalten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå