Marte_InnleggNO Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Ja, du trykker vel på lenker du får tilsendt fra venner? Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Trykker ikke på mine egen linker jeg .... Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Retteselse: Satans gave til kriminelle;-) Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 "Og på for eksempel Facebook er effektiviteten av dette veldig høy, fordi du har tillit til at lenker og innhold du får fra venner er trygg." Med tanke på at dette er de samme folka som sender viruslinker til meg på MSN kan jeg ikke si jeg gjør det... (Men de gjør det.) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Jeg vil påstå at jeg i veldig stor grad har kontroll på hva jeg trykker på eller ikke. Når jeg ser det er fra applikasjoner eller lignende styrer jeg unna, det samme hvis det ser ut til å være fra en side med merkelig adresse. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Enda en god grunn til ikke å ha en "trynebok" konto. En konto som forteller alle alt du ikke vil at de skal finne ut om deg. Folk legger ukritisk ut detaljert informasjon som lett forteller andre om når det er minst risikabelt å begå innbrudd i hjemmet. Folkj forteller villig vekk om alt det nye fine og dyre de har anskaffet.... Bedre informasjonskilde trenger ikke uønskede gjester. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Paranoia. Det er ikke noe problem så lenge man ikke legger ut oppdateringer av typen "2 ukers ferie jippi, ingen hjemme så plz ikke kom tyver!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg