V. Haugen Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Gladnyhet for mobilsurfere. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 One Call kutter prisene? En overskrift som ikke stemmer med virkeligheten. Det er en økning av MB man får, altså ingen kutt av priser!Elendig overskrift! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Flott, da kan jeg kansellere ekstra datapakke.. :-) Flott, da kan jeg kutte ekstra datapakke!:-) I praksis blir det en reduksjon av min telefonregning, så man kan vel si at de kutter prisene. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Da byttet jeg over fra faktura til folkepakka :-) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hadde de bare klart å kutte i pris på spesialnummer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hadde de bare klart å kutte i pris på spesialnummer Det gjør de nok neppe... det er spesialnummer og utenlandstrafikken de tjener pengene på. Samt useriøse leverandører av sms-tjenester. Og i viss grad datatrafikk på eldre abonnementer. Så lenge de selger taletrafikken med tap må de ta igjen tapet på noe. Det som irriterer meg grenseløst er at byråkratene i PT ikke har sett dette problemet til tross for at det har vært påpekt i flere fora i en årrekke. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 "Da byttet jeg over fra faktura til folkepakka :-) " Det var dumt Bedre å bytte til gavepakke Da betaler du 199 for fri bruk fram til 31.12.10 og så overføres det automatisk til folkpakka Men det er ikke for sent å bytte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg