Archimourne Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) http://www.advance.no/Item.aspx?id=4741016&utm_campaign=comp&utm_medium=cpc&utm_source=kelkoo&tduid=2c584ac44d928e08c1223b8eeaafd333 CPU: Intel Core i5-450M 2,4GHz RAM: 4GB LCD: 17,3" HD+ (1600x900) Grafikk: ATI Mobility Radeon HD 5870 På denne kan du spille StarCraft 2 på Ultra settings, beste du kan ha og det vil gå helt niiice under 4 vs 4. Den er også stille, kald. All luft går ut bak, ingenting under. Og dette er under kraftig bruk. Derfor vil jeg si at dette må være den beste gaming bærbar PC til 10000 kroner. Viktigste er å ha en bærbar maskin som holder seg kald nok igjennom det mest krevende og hvis ikke den greier det, så hjelper alt annet lite. Så derfor bør du skaffe deg denne hvis du ser etter en gaming bærbar PC, trust me ASUS G73JH. Bare en negativ ting er "museknappen" under touchpad, den er litt hard å trykke ned og det er bare en knapp men når du først skaffer deg en gaming bærbar PC så regner jeg med du skal bruke mus, så da har det ingenting å si. Men tro meg, denne her blir aldri varm. Luftventilasjonen, cooling systemet på denne er unik og noe av det beste jeg har opplevd! Det er det beste jeg har opplevd. Kan ikke slå dette systemet, meget viktig å ha! Som jeg sa, hjelper ikke ha den ultimate hardware i en bærbar PC hvis den har dårlig cooling system og er avhengi du bruker penger på ekstra tilleggsutstyr som skal kjøle den ned. For til slutt vil bare framerates droppe ned og muligens får du deg iblant en shutdown. Men aldri på denne! Endret 23. september 2010 av Archimourne Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Eneste minus med den er at den klarer kun 1600*900, på en 17" så er det litt dårlig. Lenke til kommentar
Archimourne Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Eneste minus med den er at den klarer kun 1600*900, på en 17" så er det litt dårlig. Langt ifra! 1600x900 er perfekt for 17" når du gamer. Kanskje du har din egen mening som meg selv som alle andre. Men det er ikke noe faktum fakta at 1600x900 ikke passer for 17" for det gjør det. Smak og behag. Jeg koser meg isåfall med 1600x900 og ville aldri -aldri- ønsket noe større for en liten 17" Endret 23. september 2010 av Archimourne Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Maskinen er kraftig nok til å kunne kjøre dem fleste spill i full HD så ikke bare der vil du få høyere oppløsning som igjen gir et penere spill men i windows vil en legge veldig stor merke til forskjellen. Hvem synes det vel ikke er irriterende å surfe på en side hvor du må scrolle deg ihjel for å lese alt. Dem bildene under viser greit forskjellen. 1600*900 1920*1080 Smaken er som baken men jeg synes det er et dårlig kjøp å gå for en så "dårlig" oppløsning på en slik maskin. Men bra du er fornøyd med kjøpet! Endret 24. september 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå