Geir L Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Etter mye hårriving og svettedråper har jeg ikke kommet noen vei. Når jeg prøver å starte Winamp 2.91 (som jeg foretrekker) får jeg følgende feilmelding: "Instruksjonen i "0x77f581bd" refererte til adresse "0x7b7b1919". Minnet kunne ikke være "written"." Dette sier meg så mye som ingenting. Har aldri hatt problemer før, bare plutselig en dag skjedde dette. La meg legge til at Winamp3 funker, men denne versjonen er noe av det jeg kaller crap.. Kjører WinXP. Noen som kan gi et hjelpende tastetrykk? På forhånd takk. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Bare for å få litt mer overblikk... Har du prøvd å avinstallere både winamp 3 og 2.91? Altså kjørt en clean install av winamp 2.91? Har du klusset med output / input ? Lenke til kommentar
Geir L Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Ja, har rensket pc'en for alt som heter Winamp, for så å installere på nytt. Har ikke tuklet med input/output. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå