Gå til innhold

SNIKTITT: Tommelen opp for HTC Desire HD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde vært spennende å hørt konklusjonen hans om hvorfor han anbefaler å kjøpe dagen desire forran den nye som kommer. Idag får du ikke desire med amoled, så det eneste argumentet er rett å slett størrelsen. Vi ser jo at det begynner å bli veldig populært med 4". Dett er er pga. at det øker brukeropplevelsen på bilder, film, dokumenter og ikke minst surfing på nettet. Desire HD er bedre på de aller fleste punkter, så dette er absolutt en modell å gå for. Mobilen.no skriver forøvrig at det er nermest en perfekt telefon. Det samme ville de nok ikke sagt om dagens desire.

Endret av Marius Aarre
Lenke til kommentar

Hvorfor har HTC valgt å forkrøple telefonen med et knøttlite batteri? Hva hjelper det at CPU'n og skjermen bruker mindre strøm når batteriet også er desto mindre?

Hei!

Dette er et spørsmål som inneholder noen premisser jeg ikke uten videre går god for. Om telefonen er forkrøplet, eller om batteriet er knøttlite avhenger selvsagt av hva man har som utgangspunkt. Vi har ikke forutsetninger for å si om batteriet på denne modellen varer kortere eller lengre enn på modeller som Xperia X10, Galaxy S og HTC Desire.

Desire HD har også en enklere OS-arkitektur som gir mindre strømforbruk (Android 2.2). Det hadde selvsagt vært fint med et større batteri, men det ville kreve mer plass. Fe fleste ønsker seg en minst mulig mobiltelefon med størst mulig skjerm. Jeg vil tro at batteristørrelsen her er et kompromiss. Det er uansett ingen avanserte smartmobiler som holder mer enn et par døgn uten lading, i alle fall ikke dersom du har et gjenomsnitt bruksmønster.

Espen

Lenke til kommentar

Har en Vanlig HTC Desire men er veldig fornøyd med den! Annbefaler og kjøpe den istedefor HD versjonen. PS:det var en 14år gammel teknofreak som sendte inn dette som vet hva han sier!

Han fikk sikkert veldig bra karakter i norsk skriftlig! :D

Hei, Jofa!

I vårt forum setter vi pris på alle som kommer med saklige ytringer. Jeg hadde ingen problemer med å forstå hva "14 år gammel teknofreak" mente, og det hadde vel ikke du heller? Dette er ikke et forum for generell språkdebatt.

Espen

Espen:

Når kommer det en skikkelig test av Desire HD?

Så snart vi får den til test! Enn så lenge har vi bare fått prøvekjøre telefonen.

Espen

Lenke til kommentar

Det blir vel terningkast 6 tenker jeg, har både "gamle" Desire og Iphone (riktignok ikke 4), av alle telefoner jeg har hatt er disse de desidert dårligste når det gjelder dekning utenfor kjerneområder. Hvordan kan noen gi disse kjempekritikk???? Trodde telefonens primærfunksjon var at den skulle ringes med! På tide at de som tester telefonene kommer seg ut av stolen og ut i marka.

Lenke til kommentar

Jeg antar at "Samtidig er den slank nok til at den går ned i en bukselomme. Du kan endog ha den i [skjorte?]-lommen, selv om dette knapt er å anbefale." Eller hur?

Merker meg ellers at "Dette er ikke et forum for generell språkdebatt" - og det er tydelig. MEN vi er jo alle flinke til å gjette og lese mellom linjene ;) Ha en ellers trivelig og konstruktiv dag :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...