Odesseiron Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Nå er nok en gratis utvidelse på vei, og den bærer navnet Incursion. Les hele saken Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) man skulle nesten ikke tro at selve røttene til EVE ligger i samarbeid, med tanke på alt som skjer der nå. Endret 22. september 2010 av RED STAR Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Har alltid hatt dette spillet i bakhodet, som et av de få mmo'ene jeg har hatt lyst til å prøve. Dessverre kommer det litt for mange gode spill til at jeg har tid til å sette meg ned med et mmo. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Gleder meg til å kunne gå rundt i stations og se skipene i full størrelse/skala. (Jeg antar de vil ha vinduer ut mot hangarer i station evironments. Hvilket den nye char editoren visstnok er det neste steget mot Redstar: Tja. det er kanskje ikke snakk om at ALLE skal samarbeide med ALLE, men store allianser samarbeider jo innad mellom medlemmene for å holde på sitt. Endret 22. september 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Hmm trodde neste ekspansjon skulle inneholde walking in stations, men ser jo ikke slik ut. Endret 24. september 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg håper introduksjonen av en ny char editor betyr at vi kan lage nye avatars for gamle piloter også. Så blir jeg kanskje kvitt det blidet der min har vridd hodet omtrent helt til siden. Jeg visste ikke at det ble permanent slik da jeg mekket ham! Skulle bare se facial marking litt bedre da jeg valgte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå