Joachim_F Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det ser fortsatt ut til å være liv i nettbutikken. Les hele saken Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Nå er det jo ikke nødvendigvis noe stunt det er snakk om, selv har jeg vanskelig for å tro at CD Projekt - som vanligvis tar seg veldig godt av kundene sine, særlig de lojale - med viten og vilje skulle gjennomføre en PR-blunder av denne størrelsesordenen. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg ber til høyere makter, men det virker for godt til å være sant. Folk er jo rasende på gog.com overalt, så jeg tror ikke på at det er noe stunt. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Eg tviler på at dette er eit stunt. Eg trur at det som skjer er at dei heretter vil tillate bruk av DRM. Sannsynlegvis er det dette som skal til for å få lov til å selje mange av dei gamle klassikarane som inntil no ikkje har vore tilgjengeleg i denne butikken, deriblant dei svært etterspurde Planescape: Torment og Baldur's Gate. Dersom eg har rett i dette, ser eg føre meg at vi no kan sjå fram til ei bølgje av utgjevingar. Sjølvsagt er det kjedeleg med DRM, men GOG har svært mange andre kvalitetar, og det er jo strengt tatt betre at dei sel eit spel med DRM enn at dei aldri får det inn i katalogen i det heile. Spent! Endret 21. september 2010 av tåa Lenke til kommentar
garnok Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 krysser fingrer for at gog kommer tilbake, i en eller annen form. Klassiske spill som fungerer på win7 uten problemer vil jeg ha flere av. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Er et stort tap for arven av pc spill om gog.com blir borte for altid og det ikke kommer en ny utgave eller alternativ. Selv tror jeg gog bare kødder med folk og at dem skal ut av beta. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det er som Gog har monopol på min barndoms nostalgi, tusenvis av mimretimer innelåst av datanerder uten pr-erfaring, det er ikke kult. Det kan være et pr-stunt, Isåfall er det litt tåpelig; De gamle gogfansene blir holdt i uvitenhet og fortvilelse, for å trekke en nyere fanbase. Konsekvensen er at gog som tidligere hadde et " intimt" forhold til sine kunder og utmerket kunderservice, blir kyniske slik som store selskaper har en tedens til å bli. De får kanskje flere kunder, men de mister mange av de gamle gode. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Greit at det kan være et dårlig pr stunt, men skjønner fortsatt ikke hvorfor folk skal bli så sinte/skuffet at de ikke bruker GoG igjen? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Greit at det kan være et dårlig pr stunt, men skjønner fortsatt ikke hvorfor folk skal bli så sinte/skuffet at de ikke bruker GoG igjen? Helt vanlig at folk sier de skal boikotte noe når de blir sure. Går et par uker så oppdager de at det ikke er noen bedre alternativer og så er de tilbake igjen. "This time I REALLY quit!" Lenke til kommentar
tåa Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Det var visst eit stunt likevel. Ser likevel ingen grunn til å vere sint på dei, slik som så mange er. Dei tok ikkje ned sida for moro skuld, men fordi dei haldt på med å oppdatere ho, og dei gjorde det dessutan klart frå første sekund at alle ville få moglegheita til å laste ned alt dei hadde kjøpt. Eg er ikkje eingong overtydd om at planen deira var ein fiasko. Dette har jo faktisk skapt svært mykje blest rundt GOG. Mange trugar med å aldri kjøpe noko der igjen, men det trur eg ærleg talt lite på. GOG er framleis den suverent mest brukarvenlege spelbutikken på planeten, både i nettform og fast form. Kundane kjem nok tilbake. Endret 22. september 2010 av tåa Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Sjekk http://gog.com/ nå - ny forside og nedtelling til kl 14 i morgen, norsk tid. Dette kan bli interessant. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 spennende det, ganske lang forklaring i den nye videoen , har et ganske avslappet forhold til dette, greier ikke helt å hisse meg opp over dette Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Latterlig stunt, men whatever. Jeg er bare glad for å få GOG tilbake. Og Infinity Engine-spillene? Ja takk. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Eg forstår ikkje kva som er latterleg med det. Det kunne ikkje ha vore stort meir uskuldig. Raseriet som dei vert møtt med, derimot, det er latterleg. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) De skaper jo ekstreme mengder med gratis, spekulativ PR og har garantert generert en hel rekke salg som følge av dette. Det er ikke uskyldig å manipulere alle verdens spillmedier til fyldig dekning på falske premisser. Endret 27. september 2010 av Odesseiron Lenke til kommentar
tåa Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Dersom dei hadde snakka direkte usant og skapt ei sak som rett og slett måtte dekkjast, så hadde eg vore einig med deg, men det gjorde dei ikkje. Dei var heile tida tydelege på at GOG ikkje var borte, og at ingen ville miste noko dei hadde kjøpt. Spelpressa kunne heilt uproblematisk ha ignorert alt saman, eller i alle fall venta til den endelege kunngjeringa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå