Gå til innhold

Hack av Wii 4.3

Audhumb

Anbefalte innlegg

Ut i fra det jeg kan forstå, så finnes det ikke noen form for program, lik Bannerbomb og HackMii til versjon Wii 4.3, for å få homebrew channel.

Det finnes diverse guider som sier at det er mulig å bruke Lego:Indiana Jones, eventuelt å nedgradere versjon 4.3 til 4.2/4.1, men da er sjansen stor for å bricke den.

Landet vårt er full av smartinger, og jeg lurer på om det kanskje er noen her som har mulighet til å forklare og opplyse meg hvor langt "hackerne" er kommet for å utvikle et nytt program og guide til hacking av versjon 4.3?

Jeg falt på Wii-toget litt for sent, og versjonen som var på Wii'en jeg kjøpte på butikken, var selvfølgelig 4.3.

Så om noen hadde vært en vennlig sjel å hjulpet en stakkar i nød, så hadde det vært herligt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ut i fra det jeg kan forstå, så finnes det ikke noen form for program, lik Bannerbomb og HackMii til versjon Wii 4.3, for å få homebrew channel.

Det finnes diverse guider som sier at det er mulig å bruke Lego:Indiana Jones, eventuelt å nedgradere versjon 4.3 til 4.2/4.1, men da er sjansen stor for å bricke den.

Landet vårt er full av smartinger, og jeg lurer på om det kanskje er noen her som har mulighet til å forklare og opplyse meg hvor langt "hackerne" er kommet for å utvikle et nytt program og guide til hacking av versjon 4.3?

Jeg falt på Wii-toget litt for sent, og versjonen som var på Wii'en jeg kjøpte på butikken, var selvfølgelig 4.3.

Så om noen hadde vært en vennlig sjel å hjulpet en stakkar i nød, så hadde det vært herligt.

Du bør lese gjennom forumet til GBA temp.

Men kan gjøre en kort oppsummering av mulighetene dine, hvordan du gjør det burde du sjekke gba temp for.

Det er ingen programmer som bannerbomb, det er derimot mulig å hacke den ved å kjøre en type spill, på samme måte som vi brukte twilight princess tidligere.

Spillene er i dag Smash bros til US versjoner, og Lego Indiana Jones til EU.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...