mcgroven Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 The Bible Online: Heroes er klart for de brede masser. Les hele saken Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Browsergame som alle må betale for dette ja? ^^ Lenke til kommentar
Jevrio_InnleggNO Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 De ekstreme er jo helt hysteriske på demoner og banneord, så om dette faktisk er .. barnslig.. burde de betale for det. Men står vel i bibelen at de burde få gratis.. Lenke til kommentar
xist Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Erobre nytt land, høres fryktelig kristent ut må jeg si! Lenke til kommentar
Deadhound_InnleggNO Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jepp, ikke noe er som en hellig krig Dette skal prøves Lenke til kommentar
Neon401 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det så faktisk ganske gøy ut, kristent eller ikke. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det er forsåvidt en interessant historisk epoke i den aktuelle regionen, det er bare synd folk blander Bibel og historie. Browserspill er dog ikke min greie. Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det er forsåvidt en interessant historisk epoke i den aktuelle regionen, det er bare synd folk blander Bibel og historie. Browserspill er dog ikke min greie. Så du mener det er en motsetning? I så fall tror jeg du bør lese litt forskning... Se bort fra det "utrolige" og du sitter igjen med regionenes historie. Det finnes svært få kilder som motsier de historiske delene av GT. Ser jo litt spennende ut, selv om slike spill alltid har mange fallgrøfter. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det er ikke bare miraklene og instansene av direkte, guddommelig inngripen i GT som er demonstrerbart ahistoriske, men den diskusjonen kan vi heller ta i OT-seksjonen hvis du vil fortsette. Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Nei, jeg tror jeg står over. Du har sikkert brukt mer tid på dette enn meg og kan sette meg fast i diskusjon slik mange andre har gjort før. Har diskutert dette med andre på andre forum og fått lagt fram "beviser" fra begge hold. Poenget mitt var egentlig at det historiske RUNDT det som er omtalt i Bibelen er satt til rett tid. Ikke selve historiene. Om du forstår hva jeg mener. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det er forsåvidt en interessant historisk epoke i den aktuelle regionen, det er bare synd folk blander Bibel og historie. Browserspill er dog ikke min greie. Så du mener det er en motsetning? I så fall tror jeg du bør lese litt forskning... Se bort fra det "utrolige" og du sitter igjen med regionenes historie. Det finnes svært få kilder som motsier de historiske delene av GT. Ser jo litt spennende ut, selv om slike spill alltid har mange fallgrøfter. Det er fordi alle kildene er låst inn i et hvelv i Vatikanet!! Det er selvfølgelig en del av en verdensomfattende konspirasjon iscenesatt av de som lager nattverdskjeksen Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Spørs om ikke du har lest for mange Dan Brown bøker. Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Mmm, no fikk eg lyst på kjeks. Lenke til kommentar
frankpettersen_InnleggNO Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Endelig et spill hvor begrepet "res plz!" faktisk gir mening! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg har undret på hvorfor det ikke er flere spill basert på bibelen enn det er; det er nok av materiale der til både actionspill, rollespill og strategi, og boka er relativt populær. Lenke til kommentar
Goo_InnleggNO Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 "Det er selvfølgelig en del av en verdensomfattende konspirasjon iscenesatt av de som lager nattverdskjeksen" Døds bra komentar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå