mcgroven Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 PSN skal mekkes litt på, og da må vi tvinne tommeltotter. Les hele saken Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det blir jo stas for begge dere to som har 3D-TV. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Laster ned 3,50 nå. Håper det er noe mer nytt enn bare dette 3d fjaset(for alle oss som ikke har 3d-tv mener jeg) Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg han ene av de to med 3D-tv. Og jeg ser jo frem til det. Jeg kjenner ikke han andre. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Jeg han ene av de to med 3D-tv. Og jeg ser jo frem til det. Jeg kjenner ikke han andre. Jeg er han andre med 3D-tv. Og jeg ser frem til dette jeg også. Endret 21. september 2010 av Cappo Lenke til kommentar
maedox Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Når skal Sony få inn i huet at så mye nedetid er hårreisende på et globalt nettverk? Jeg er betalende kunde, via spill og PSN Plus, for svarte! Hvofor skal vi finne oss i å bli "utestengt" fra online spilling i timesvis flere ganger i året? Jeg spiller ikke veldig mye, så det er mer prinsippet som irriterer meg grenseløst. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 omg,gleder meg til deathspank thongs of virtue demon:D. leste også hvis du er psn plus bruker så kan du få tilgang til castlevania LOS demon også.sitter og tenker på om jeg skal kjöpe plussen uansett nå,siden det koster ikke all verden uansett.da får jeg test castlevania også. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Det kan jo nevnes at man nå ikke lenger kan logge inn på en amerikansk bruker fra Europa. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Det kan jo nevnes at man nå ikke lenger kan logge inn på en amerikansk bruker fra Europa. Noe så dumt... Lenke til kommentar
berrgen Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Det var INGEN nede tid i går og ingen problemer hos meg. Jeg klarer fint å logge meg inn med den amerikanske kontoen,no prob Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Det kan jo nevnes at man nå ikke lenger kan logge inn på en amerikansk bruker fra Europa. Å joda, det funker enda Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Det kan jo nevnes at man nå ikke lenger kan logge inn på en amerikansk bruker fra Europa. Hvor fikk du det fra? Å joda, det funker enda Storartet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå