mcgroven Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Flere spill solgt over nett enn i spillsjapper det siste halvåret. Les hele saken Lenke til kommentar
GenRabbit Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Kan jo ha noe med at mange spill du får på STEAM aldri vil komme til butikkene.. Især vis kun antallet teller og ikke hvor mye penger det generelt generer. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 På tide, ventet dette lenge jeg, hvilken nerd vil ha støvsamlere på gutterommet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812374 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Så lenge nye spill å Steam er opp til 200kr dyrere enn i butikken så dropper jeg greit digital distribution fra dem. Det er mange andre jeg kjøper digitalt fra, fordi prisene er fornuftige (Matrix Games, f.eks), men Steam er i skammekroken pga prisene. Lenke til kommentar
morpheos Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Så lenge nye spill å Steam er opp til 200kr dyrere enn i butikken så dropper jeg greit digital distribution fra dem. Det er mange andre jeg kjøper digitalt fra, fordi prisene er fornuftige (Matrix Games, f.eks), men Steam er i skammekroken pga prisene. Trikset med Steam er å vente på Midweek Madness-salg og Weekend-salg. Samt en del andre salgs/kampanje-greier, da er prisene helt latterlige. Det hjelper selvsagt ikke på en del helt nye spill, men for andre ting er det genialt. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 hvilken nerd vil ha støvsamlere på gutterommet? Jeg og alle andre som liker å ha en fysisk samling. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Dette endrer jo litt "styrkeforholdet" mellom plattformene, mange av statistikkene på hvor mange prosent som dekkes av de forskjellige plattformene tar jo ikke for seg digital distribusjon, og da er jo PC-plattformen i realiteten endel større enn den virker. AtW Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Personlig stor fan av digital distribusjon. Lei av å ha flere hyllemetre med covre og cd'er som bare støver ned og heller ha en løsning hvor jeg eier cd-keys og accounts som er bundet opp mot spill som lastes ned. Med en 20mb linje føler jeg ikke at jeg lenger har noe behov for å trekke fram cd'er [som kanskje er scratchet tilogmet] samt patche opp... Hurra for DD. En fin løsning for fremtiden som er litt mer miljøvennlig i det minste:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå