Gå til innhold

Nye bilder av P810/P900

Anbefalte innlegg

Vet ikke om de er nye, men tror det. Hvis dette er old news er det bare å beklage. Fant ihvertfall noen bilder jeg aldri har sett før, og ganske god kvalitet er de i å, men små. Her ser man også at det er noe på skjermen, så det ville vel vært vanskeligere (men selvfølgelig ikke umulig) å forfalske.

Ihvertfall, bildene:

http://www.geocities.com/n1ssen/P810-1.jpg

Ovenfra i skrå vinkel med tastene på

http://www.geocities.com/n1ssen/P810-2.jpg

Godt bilde av skjermen med tastene brettet ned

http://www.geocities.com/n1ssen/P810-3.jpg

Bilde av baksiden og siden.

http://www.geocities.com/n1ssen/P810-4.jpg

Enda et bilde av skjermen og et litt fint forbedret menysystem med bilde

Takk for meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oj... de funka for 30 minutter siden.. skal sjekke om min internett explorer har lagra bildene no sted, og så prøve å få lagt de ut no annet sted..

bare et lite spørsmål, regner med at det ikke er no "ulovlig" med bilder av telefonen? Kunne lagt ut bildene på mitt områder på home.broadpark.no men vil ikke det hvis det er no "galt" i det...?

Lenke til kommentar

Det er ikke noe galt med siden, det er litt stress siden det er Geocities, det eneste du må gjøre er å copy/paste URL'en direkte i browseren, da funker det fett! :)

Fete bilder forresten, stor skjerm og saker, skal dette liksom være etterfølgeren til t610?

Lenke til kommentar

Skal vel være oppfølgeren til P800. Kort oppsummering av ryktene rundt den:

Mye lettere

Omtrent halvparten så tykk (mye tynnere altså)

65k TFT skjerm (omtrent samme størrelse, og fortsatt touchscreen)

1,3 Megapixel kamera

Den er enda ikke offisielt lansert, men er jo mer og mer som tyder på at dette ikke er en bløff

Lenke til kommentar
Skal vel være oppfølgeren til P800. Kort oppsummering av ryktene rundt den:

Mye lettere

Omtrent halvparten så tykk (mye tynnere altså)

65k TFT skjerm (omtrent samme størrelse, og fortsatt touchscreen)

1,3 Megapixel kamera

Den er enda ikke offisielt lansert, men er jo mer og mer som tyder på at dette ikke er en bløff

Hvis du har eid den regner jeg med at du kan bekrefte at det ikke bare er en modifisert P800 ? Har ikke sett godt nok på P800 jeg, til å kunne si om det er en bløff ell om den er ekte ?

Lenke til kommentar

Jza: hmm... De kan jo ha tatt en P800, og demontert den, og montert den på nytt med et annet chassis. Men det virker jo som mye slit bare for å skape noen rykter. Jeg ser også på bildene at menyen er litt annerledes i forhold til P800, f.eks. ved at det er bakgrunsbilde på menyen på P810/P900

Lenke til kommentar

Ryktene sa først at den kom til å hete p810, men så, på Esato, sa en som jobber for SE (Jforce tror jeg han kaller seg) at den kommer til å hete p900 istedet. Så var det oppklart. Har ikke sett disse bildene før, syns den ser døds-fet ut, men holder meg nok til t610 en stund framover.

Lenke til kommentar
Rianna: ITavisen vet neppe noe mer om denne enn oss, i og med at den ikke er offisielt lansert. Det de skrev i artikkelen er basert på ryktene. Så ikke ta den artikkelen som en bekreftelse på ryktene du har hørt. :)

men administrerende direktør i Ericsson, Carl-Henrik Svanberg, sier til svenske Dagbladet at han ser frem til lanseringen av P810 nå til høsten.

De har tydligvis tatt kontakt og spurt dem, så de vet nok bedre jo :)

Noen om tør komme med en prisantydning på telefonen? Med og uten abbonement (Og hvilke kan man da velge mellom?)

Lenke til kommentar

Carl-Henrik Svanberg har snakket til en svensk avis, men det kan alikevel ikke ses på som en offisiell lansering. ITavisen har nok, som mange av oss lest intervjuet med Svanberg. I intervjuet sier han ikke noe særlig konkret, men forteller om en oppfølger med bedre skjerm og bra kamera.

Jeg gjetter (men vet ikke no mer enn alle andre) at mobilen vil koste nesten 7 tusen når den er helt ny. Det var det samme som P800 kostet når den var ny. Uten abb. altså. Jeg tror vel også at P800 kommer til å synke til rundt 5 tusen (nå er det vel omtrent 5800 kr).

Lenke til kommentar
Rianna: ITavisen vet neppe noe mer om denne enn oss, i og med at den ikke er offisielt lansert. Det de skrev i artikkelen er basert på ryktene. Så ikke ta den artikkelen som en bekreftelse på ryktene du har hørt. :)

Nå er P800 en tlf som er totalt uaktuell for meg..la linken ut for at andre kanskje var interesert. Dessuten tok jeg ikke artikkelen som bekreftelse for noe som helst (for jeg vet ikke noe om tlf annet enn det folk skriver her).

Overskriften på artikkelen sier: Ny supermobil fra Sony Ericsson

P810 klar til høsten.

Og om IT-avisen vet mer enn folka i forumet..ja det kunne altså ikke brydd meg mindre.

Det var noen som lurte på om noen visste når den ville komme, jeg husket artikkelen til IT-avisen...og tenkte kanskje den kunne være interesant for andre.

Men men... Jeg er ikke sur....bare litt irritert for at du i det hele tatt fant det nødvendig å kommentere det jeg skrev. Det er bare så totalt unødvendig (noe som jeg er sikker på at du syns mitt svar tilbake også er).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...