Gå til innhold

Star wars the force unleashed problem

Anbefalte innlegg

Kjøpte spillet på steam for ingenting egentlig så tenkte jeg skulle prøve det, går greit å spille og sånt men nå jeg skal legge inn "talents" får jeg problemer. Når jeg går inn på talent siden får jeg først opp force talents, null problemer der. Men får ikke scrollet til siden for å se på combo talents og sånt for scroll til venstre og høyre er keybindet på [ og ] og får ikke trykket på dem ingame. Fant heller ikke ut hvordan man unbindet de. Noen som har peiling?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Kjøpte spillet på steam for ingenting egentlig så tenkte jeg skulle prøve det, går greit å spille og sånt men nå jeg skal legge inn "talents" får jeg problemer. Når jeg går inn på talent siden får jeg først opp force talents, null problemer der. Men får ikke scrollet til siden for å se på combo talents og sånt for scroll til venstre og høyre er keybindet på [ og ] og får ikke trykket på dem ingame. Fant heller ikke ut hvordan man unbindet de. Noen som har peiling?

tbh så tror jeg ikke d er værre enn at du trykker på feil knapper? prøv å trykke på f.eks. "å" og "æ"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...